نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران با هدف ایجاد دسترسی به اطلاعات جدید و بهبود عملکرد و دانش متخصصان این حوزه از طریق ارائه تازه‌های علم نوزادان در زمینه‌های مراقبت، پیشگیری، بهبود سلامت و درمان بیماری‌های نوزادان با حمایت مای‌بیبی از 24 الی 26 آبان 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکان و پرستاران نوزادان برگزار شد.

ارائه انواع محصولات سازگار با پوست نوزاد در کنگره سلامت نوزادان ایران

 نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران با هدف ایجاد دسترسی به اطلاعات جدید و بهبود عملکرد و دانش متخصصان این حوزه از طریق ارائه تازه‌های علم نوزادان در زمینه‌های مراقبت، پیشگیری، بهبود سلامت و درمان بیماری‌های نوزادان با حمایت مای‌بیبی از 24 الی 26 آبان 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکان و پرستاران نوزادان برگزار شد.

ارائه دستاوردهای صنایع مرتبط با سلامت نوزادان در نمایشگاه جانبی این کنگره به پزشکان وپرستاران موجب شد تا مای‌بیبی آخرین دستاوردهای خود در ارائه محصولات سازگار با پوست نوزادان را ارائه کند.

مای بیبی با هدف مراقبت از کودکان حامی نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران بود. در این کنگره مباحث تشخیصی، درمانی، حمایتی نوین در زمینه بیماری‌های شایع نوزادان با محوریت ارگان‌های مهم در سلامت نوزادان ارائه شد. در پانل‌های مختلف نهمین کنگره سلامت نوزادان صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهی رشته‌های مرتبط شرکت کردند. موضوع کنگره نهم علاوه بر مسائل تنفسی، بیماری‌های قلبی و عروقی نوزادان از بدو تولد، و چالش‌های احیا ، تغذیه و … نوزاد بود.

از آنجاکه پوست یکی از حساس‌ترین ارگان‌های بدن نوزاد است و مراقبت غیراصولی و استفاده از محصولات نامناسب موجب عفونت و بیماری در نوزاد می‌شود، در این کنگره مای‌بیبی آخرین دستاوردهای خود در سازگارسازی محصولاتش با پوست نوزادان را ارائه کرد.

بر روی پوشک‌های مای‌بیبی آزمون‌های محافظت از پوست (درماتست) انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که از پوست نوزاد به خوبی مراقبت می‌شود. همچنین رویه این پوشک‌ها به نرمی پنبه است تا علاوه بر محافظت بیشتر از نوزادان، آرامش را برای او به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر عصاره بابونه که خاصیت ضد حساسیت دارد در این پوشک‌ها به کار رفته تا مراقبت دو چندانی از پوست نوزاد به عمل آید. قدرت جذب بالا نیز باعث کاهش حساسیت پوستی می‌شود. این پوشک‌ها در سایزهای نوزادی دارای انحنای بند ناف است تا از تماس مستقیم بند ناف و پوشک جلوگیری شود.

پوشک شورتی مای‌بیبی، اولین پوشک شورتی تولید شده در ایران است که دارای قدرت جذب بالا و به نرمی پنبه است. کش ۳۶۰ درجه پوشک، متناسب با اندام کودک بوده که در راحتی و جست‌وخیز بیشتر کودک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

موضوعات ارائه شده به پزشکان و پرستاران در نمایشگاه جانبی نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران شامل ویژگی‌های جدید پوشک و دستمال مرطوب مای‌بیبی، و تاثیر آنها بر سلامت پوست نوزادان بود. پزشکان متخصص در این کنگره، در کارگاه‌های آموزشی جانبی به ارائه آخرین دستاوردها و توصیه‌ها به پزشکان و پرستاران نوزادان پرداختند. در کارگاه آموزشی مراقبت از پوست نوزادان مای‌بیبی، دکتر پروانه صادقی مقدم، فوق‌تخصص نوزادان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، توصیه‌های علمی و فنی را در مورد نگهداری صحیح از پوست نوزادان و استفاده از محصولات بهداشتی نوزادان ارائه کرد.

در کارگاه آموزشی مراقبت از پوست مای‌بیبی ویژگی‌های سازگار با پوست دستمال مرطوب کودک مای‌بیبی نیز به پزشکان و پرستاران ارائه شد. از آنجاکه این دستمال مرطوب فاقد مواد آنتی باکتریال، الکل، صابون و پارابن بوده سازگار با پوست نوزاد است و همچنین دارای خاصیت ضد التهاب، آبرسان و نرم‌کنندگی پوست است. این دستمال مرطوب حاوی عصاره بابونه بوده و در برابر حساسیت از پوست لطیف کودک محافظت می‌کند.

 نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران با حضور بیش از یک هزار تن از پزشکان متخصص و پرستاران نوزادان از سراسر کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. نهمین کنگره سلامت نوزادان ایران در راستای بهبود سلامت و کاهش مرگ و میر نوزادان و جهت به روز رسانی علوم مرتبط به سلامت نوزادان به صورت سالانه برگزار می‌شود تا با دعوت از همه دست اندرکاران مشکلات نوزادان از جمله پزشکان فوق تخصص، پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، پرستاران نوزادان و سایر رشته‌های مرتبط، محیطی را فراهم سازند تا هر سال با تکیه به یک مشکل شایع و رایج دوره نوزادی به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha