مرد جوانی با مراجعه به پلیس از پدرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد و گفت بدون داشتن اعتیاد در یک کمپ ترک اعتیاد بستری شده است.

ربودن مرد جوان توسط پدرش | در کمپ ترک اعتیاد زندانی و شکنجه شدم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، چند روز قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و گفت: با پدرم کارهای تجاری انجام می‌دهم اما با او به اختلاف مالی برخوردم. این اختلاف به جایی رسید که مدام با هم درگیری داشتیم.

وی ادامه داد: در این میان، چند روز قبل که از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم، ناگهان ۳ مرد جوان سوار بر خودروی پژو راهم را سد کردند. آنها با تهدید و زور مرا سوار خودروشان کرده و به کمپ ترک اعتیادی در جنوب تهران منتقل کردند. آنها به دروغ به مسئولان کمپ گفتند که من اعتیاد شدید به مواد مخدر دارم و این رفتارم باعث ناراحتی و آزار خانواده‌ام شده است.

مرد جوان گفت: در کمپ حبس شدم و هرچه به آنها گفتم که من معتاد نیستم و مرا ربوده‌اند، آنها باور نکردند و با بدرفتاری و توهین مرا در آنجا نگه داشتند. مسئولان کمپ که تصور می‌کردند من به آنها دروغ می‌گویم و اعتیاد دارم، مرا به شدت کتک می‌زدند و شکنجه می‌کردند. هیچ راهی برای نجات نداشتم و اجازه نمی‌دادند که حتی با خانواده‌ام تماس بگیرم و از آنها کمک بخواهم.

وی افزود: وقتی راهی برای فرار پیدا نکردم، تصمیم گرفتم کاری کنم که مرا به بیمارستان ببرند. با این تصمیم مقدار زیادی دارو خوردم و مسموم شدم. مسئولان کمپ که مرا بی‌هوش و در حال مرگ دیدند، فورا به بیمارستان منتقل کردند. من هم از فرصت استفاده کرده و زمانی که حالم کمی بهتر شد، از بیمارستان فرار کردم.

مرد جوان گفت: وقتی خودم را به خانه رساندم، فهمیدم همسرم به شدت نگران است و ناپدید شدن مرا به پلیس گزارش کرده. الان هم فکر می‌کنم تنها کسی که می‌تواند این نقشه را کشیده باشد پدرم است تا از من به خاطر اختلافی که داشتیم انتقام بگیرد.

به دنبال اظهارات مرد جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات از مسئولان و کارمندان کمپ و همچنین پدر شاکی صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha