اگر از طرفداران و گیمرهای بازی کالاف باشید، حتماً درباره مود کالاف دیوتی موبایل چیزهایی شنیده‌اید. بازی کردن در حالت‌های مختلف هیجان خاص خود را دارد؛ چراکه هریک از آن‌ها شما را به دنیای جدیدی می‌برد و چالش‌های مختلفی در سر راه شما قرار می‌دهد. در ادامه مطلب قرار است که به معرفی انواع مودهای کالاف دیوتی موبایل بپردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی 0 تا 100 مودهای بازی کالاف دیوتی موبایل [از مولتی پلیر تا بتل رویال]

معرفی انواع مودهای کالاف دیوتی موبایل در حالت کلاسیک مولتی پلیر

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مود کالاف دیوتی موبایل نسخه کلاسیک مولتی پلیر است که حالت‌های مختلفی را ارائه داده است. هر یک از این مودها داستان و خط بازی هیجان‌انگیز ویژه خود را دارند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

مود Domination

در این مود باید به‌همراه تیم ۵ نفره خود از یک منطقه مشخص محافظت کنید. وظیفه شما در این بازی این است که پرچم را از دست رقیبان خود خارج و آن را حفظ کنید. درنهایت تیمی برنده خواهد بود که مالک پرچم باشد.

هارد پوینت

یکی‌دیگر از انواع مودهای کالاف که شباهت زیادی نیز به مود دامینیشن دارد، هاردپوینت است. در این نسخه باید پرچم منطقه را از دست حریفان خارج کرده و خودتان آن را تصاحب کنید؛ اما با این تفاوت که مکان دقیقی برای تصرف وجود ندارد و مناطق به‌طور مداوم تغییر می‌کنند. هر چه در برابر جنگجویان گروه مقابل مقاومت بیشتری داشته باشید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. ضمن اینکه در این مود بازیکنان جان نامحدود دارند و دوباره و دوباره می‌توانند به بازی برگردند.

مود Frontline

در حالت Frontline شما با تیمتان باید برای به‌دست آوردن یکی از مناطق بازی بجنگید و امتیاز کسب کنید. اگر جان خود را از دست دهید، در قسمتی دیگر از بازی ظاهر خواهید شد؛ به‌عبارتی مرگ شخصیت در جریان بازی اتفاق نمی‌افتد. در پایان نیز تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، به‌عنوان برنده اعلام می‌شود. این حالت با حالت‌های دامینیشن و هاردپوینت شباهت زیادی دارد.

جست‌وجو و تخریب

در این مود کالاف دیوتی موبایل دو تیم پنج نفره وارد بازی خواهند شد. یکی از تیم‌ها باید بمب‌هایی را در مناطق مختلف بازی کار بگذارد و تیم مقابل آن‌ها را پیدا و خنثی کند. درنهایت تیمی برنده خواهد بود که به‌طور کامل وظیفه خود را به انجام برساند یا همه بازیکنان تیم حریف را کشته باشد.

نسخه Free For All

برای اینکه بتوانید قفل این مود بازی را باز کنید، لازم است که به سطح ۸ رسیده باشید. وظیفه شما در این بازی این است که جان ۶ شرکت‌کننده دیگر را بگیرید. برنده بازی کسی خواهد بود که تعداد افراد بیشتری را کشته باشد؛ پس بهتر است که بهترین و قویترین اسلحه‌ها را برای خود انتخاب کنید.

مود کیل کانفرمد

در این نسخه از بازی دو تیم پنج نفره برای جمع‌آوری نشان‌های (Dog Tag) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در جریان بازی هر بازیکنی که کشته شود، تمام نشان‌های خود را از دست می‌دهد؛ پس در ادامه وظیفه هم‌تیمی‌ها خواهد بود که تگ‌های بازیکن کشته‌شده را نیز جمع‌آوری کنند تا تگ‌ها تحویل دشمن نشود. تگ‌های دشمنان به رنگ قرمز و تگ‌های هم‌تیمی‌ها به رنگ آبی نمایش داده می‌شوند. تیمی که اولین توانایی جمع آوری ۴۰ نشان سگ را داشته باشد، به‌عنوان برنده اعلام می‌شود.

گان فایت

جالب است که بدانید این مود کالاف دیوتی موبایل تا حد زیادی به نسخه اصلی Modern Warfare ۲۰۱۹ شباهت دارد. وظیفه شما در این بازی این است که در رقابتی دو به دو، بازیکن تیم حریف را بکشید. بازیکنی که بتواند رقیبش را تنها در ۴۰ ثانیه بکشد و یا منطقه مشخص‌شده روی نقشه را تصرف کند، پیروز خواهد بود. درنهایت تیمی که زودتر بتواند ۶ بازیکن حریف را بکشد، کل رقابت را می‌برد.

بهترین مودهای کالاف دیوتی موبایل

معرفی مود کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

یکی دیگر از مودهای محبوب کالاف دیوتی بتل رویال است که طرفداران زیادی دارد. در این نسخه از بازی، شما و ۹۹ بازیکن دیگر بعد از پریدن با چتر از هواپیما باید در نقاط دلخواهی از نقشه فرود آیید. هدف شما در این بازی جمع‌آوری تجهیزات جنگی و اسلحه از روی نقشه است. با گذر زمان، نقشه کوچک‌تر می‌شود و شما باید با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازید؛ در غیر این صورت، آن‌ها شما را شکست می‌دهند. برنده این بتل رویال، کسی است که تا انتهای بازی زنده بماند و تمامی بازیکنان را شکست دهد. بد نیست بدانید که Sakura و Practice Range بیشترین تجهیزات جنگی را فراهم می‌کنند؛ بنابراین اگر تازه‌کار هستید در این مناطق به دنبال اسلحه باشید.

زامبی یکی‌دیگر از مودهای کالاف دیوتی موبایل

مود زامبی (Zombies Mode) یکی دیگر از انواع مود کالاف دیوتی موبایل است که مدتی از غیرفعال شدن آن می‌گذرد؛ البته توسعه‌دهندگان این بازی قول داده‌اند که به زودی این حالت را دوباره به بازی اضافه کنند.

در این بازی شما به نبرد تن به تن یا گروهی با زامبی‌ها وارد می‌شوید؛ اما باید در نظر داشته باشید که در حالت گروهی شانس شما بسیار بیشتر است. درواقع مأموریت شما این است که با تجهیزاتی که در طول بازی به‌دست می‌آورید، باید زامبی‌ها را شکست دهید. امتیاز خوب این بازی، جان نامحدود است؛ به عبارتی با جان نامحدودی که دارید، بعد از هر بار مرگ به بازی بازمی‌گردید.

در طی بازی و در هفت مرحله مختلف با هفت خون‌آشام زامبی به مبارزه خواهید پرداخت. در نهایت، با غول مرحله آخر روبرو می‌شوید و باید با سردسته تمام زامبی‌ها مقابله کنید؛ که البته نابود کردن آن چالش سختی است.

انواع مود بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

Ranked Match دیگر مود کالاف دیوتی موبایل

 و در آخرین بخش از معرفی مود کالاف دیوتی موبایل قرار است که به معرفی نسخه Ranked Match بپردازیم. همان‌طور که قابل حدس است در این بازی کسی برنده خواهد بود که در مدت تعیین شده، امتیاز و رتبه بیشتری کسب کند. لازم به ذکر است که این مبارزات به صورت دو به دو برگزار می‌شوند و جدول امتیازات در ابتدای هر فصل ریست می‌شود. در پایان جوایز در انتظار بازیکنی خواهد بود که بالاترین جایگاه‌ را در لیدربورد داشته باشد.

اگر قصد رشد سریع در بازی کالاف دیوتی را داشتید خرید سی پی ارزان از دیاموند لند را به شما پییشنهاد می‌کنیم.

حال با توجه به متن بالا به‌نظر شما بهترین مود کالاف دیوتی موبایل کدام است؟ چرا؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha