سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 365321

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد: با حضور تیم اورژانس ۱۱۵ و انجام اقدامات اولیه اورژانسی، تصمیم به انتقال بیمار به مرکز درمانی گرفته شد که همسر وی با استفاده از سلاح سرد و قرار دادن آن بر روی گردن یکی از پرسنل و تهدید کردن، از انتقال همسر خود ممانعت کرد.

حمله به امدادگر اورژانس توسط همسر بیمار در مشهد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همسر یک بیمار، امدادگر اورژانس مشهد را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی اظهار کرد: طی روزهای اخیر، در پی اعلام گزارشی مبنی بر کاهش سطح هوشیاری یک شهروند به علت مشکلات خانوادگی بلافاصله تیم اورژانس ۱۱۵ مشهد برای امدادرسانی به محل اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: با حضور تیم اورژانس ۱۱۵ و انجام اقدامات اولیه اورژانسی، تصمیم به انتقال بیمار به مرکز درمانی گرفته شد که همسر وی با استفاده از سلاح سرد و قرار دادن آن بر روی گردن یکی از پرسنل و تهدید کردن، از انتقال همسر خود ممانعت کرد.

وی گفت: با وجود این اقدام غیرقانونی و نامتعارف همراه بیمار در مجروح کردن پرسنل اورژانس، با مدیریت صحیح، بیمار به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد.

یزدانی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، فرد یادشده در بیمارستان نیز پرسنل اورژانس را تهدید کرد و با مأموران حفاظت فیزیکی درگیر شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی شناخته‌شده‌ترین دستگاه امدادی در کشور است که در سراسر کشور با شماره ۱۱۵ فعالیت می‌کنند و به همت پرسنل خدوم این مرکز، سالانه هزاران خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود.

وی گفت: حضور به هنگام این گروه از خادمان سلامت نقش مؤثری در حفظ و نجات جان مصدومان و بیماران دارد و از دستگاه قضائی درخواست می‌شود که با جدیت با عاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس برخورد شود.

یزدانی افزود: با توجه به کمبود منابع و فرسودگی ناوگان و حجم زیاد مأموریت‌های اعزامی، از مردم فهیم درخواست می‌شود به هنگام حضور عوامل اورژانس از رفتارهای عجولانه و هیجانی پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha