سرهنگ جواد افشاری اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس این فرماندهی مشخص شد، زندانی فراری در منزلی در یکی از محلات حاشیه ای این شهرستان مخفی شده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

پایان ۱۰ ساله فرار یک زندانی در اصفهان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: متهم ۴۰ ساله‌ای که پس از دریافت مرخصی از زندان، فراری شده بود پس از۱۰ سال زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ جواد افشاری در این خصوص اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس این فرماندهی مشخص شد، زندانی فراری در منزلی در یکی از محلات حاشیه ای این شهرستان مخفی شده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: سرانجام با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی نامحسوس و گسترده، مخفیگاه متهم شناسایی و عملیات دستگیری وی به صورت ویژه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به دستگیری متهم فراری بیان کرد: وی که به جرمی مرتبط با مواد مخدر در حال سپری کردن دوران حبس خود بود با گرفتن مرخصی از زندان و عدم معرفی خود پس از اتمام آن، 10 سال زندگی مخفیانه داشته و متواری بوده است.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه متهم برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده ای هنجار شکن برای رسیدن به اهداف شوم خود، امنیت و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha