خرید تشک هتلی یک فرآیند مهمی است که تاثیرات مستقیم بر راحتی و کیفیت خواب شما دارد. در این مقاله از فروشگاه نفیس به بررسی 5 نکته اصلی در انتخاب و خرید تشک هتلی می‌ پردازیم.

5 نکته اصلی در انتخاب و خرید تشک هتلی

جنس و مواد تشک هتلی

    • در انتخاب تشک هتلی به جنس و مواد استفاده شده در ساخت آن دقت کنید. بعضی از تشک‌ ها از مواد طبیعی مانند پنبه یا پنبه و پلی استر ترکیبی ساخته شده‌اند که سبب ارتحال حرارت بهتر و راحتی خواب میشوند. شما می توانید مرغوب ترین گزینه ها را در فروشگاه تشک هتلی نفیس پیدا کنید.

ضخامت تشک هتلی

    • ضخامت تشک نقش مهمی در ارایه پشتیبانی و راحتی برای شخص دارد. تشک‌ های هتلی اغلب دارای ضخامت مناسبی هستند که از ایجاد نقاط فشار بر روی بدن جلو گیری می‌ کند. انتخاب تشک با ضخامت مناسب بر اساس ترجیحات شخصی شما حائز اهمیت است.

سایز تشک هتلی

    • سایز تشک هتلی نیز یکی از موارد حائز اهمیت در خرید آن می باشد. اطمینان حاصل کنید که تشک اندازه مناسبی برای تخت شما دارد تا جلوی هر گونه عدم انطباق و نا خوشایندی در زمان استفاده از آنرا بگیرید.

مقاومت تشک در برابر حساسیت‌ ها

    • اگر حساسیت‌ های پوستی یا آلرژی‌ مشترینا برای شما مهم است ، مطمین بشوید که تشک هتلی مورد نظر از مواد ضد حساسیت تولید شده است. برخی از تشک‌ های هتلی دارای پوشش‌ ها و مواد مخصوصی هستند که از حساسیت‌ ها جلوگیری میکنند.

برند و اعتبار فروشنده تشک هتلی

    • توصیه داریم از برند های معتبر و فروشندگان مطرح در این زمینه خرید کنید. نظرات و تجربیات مشتریان قبلی هم میتوانند در انتخاب شما کمک‌ کننده باشند. به دقت به نقد ها و امتیازهای محصولات توجه داشته باشید.

منظور از کالای خواب هتلی چیست؟ - ایپکسی

فرق تشک هتلی با تشک معمولی

  • تشک های هتلی امکان شخصی سازی دارند و متناسب با نیاز، بودجه، ابعاد و ظاهر مد نظر هتلداران قابل تولید و عرضه میباشند.
  • برای خواب افراد با وزن ها و عادات خواب متفاوت مناسب اند.
  • اسکلت و لبه های تشک های هتلی نسبت به تشک های معمولی بیشتر تقویت شده تا در صورت استفاده نامناسب یا استفاده توسط وزن های زیاد کیفیت تشک کمتر نشود و قابلیت های خود را حفظ نماید.
  • خدمات بعد از فروش. پاسخگویی متناسب با نیاز هتلداران و امکان تولید و اصلاح سریع تشک های هتلی.

تشک هتلی از کجا بخریم؟

شما می توانید محصولات تشک هتلی مورد نظر خود را با دو هفته مهلت تست رایگان از فروشگاه تشک نفیس خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09120774226 در تماس باشید.

ابعاد استاندارد تشک هتلی چند است؟

ابعاد استاندارد تشک هتلی یک نفره(سانتیمتر):

ابعاد استاندارد تشک هتلی دونفره (سانتیمتر):

90*200

140*200

100*200

160*200 

120*200

180*200

200*200

با رعایت این نکات می‌ توانید بهترین تشک هتلی را برای خواب بهتر و راحت‌ تر خود انتخاب کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha