چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 366503

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.

باد و باران در برخی استان‌ها

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه(۲۷ و ۲۸ دی) در استان‌های ساحلی خزر بارندگی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر پنجشنبه و روز جمعه(۲۸ و۲۹ دی) در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات کرمان بارش برف مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: از بعد از ظهر یکشنبه هفته آینده(اول بهمن) نیز با نفوذ جریانات شمالی، در گیلان و غرب مازندران بارش خواهیم داشت. در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جو آرام خواهد بود.

ضیاییان اضافه کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همچنین یکشنبه هفته آینده دریای خزر و تا روز جمعه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا(۲۸ دی) نیمه‌ابری و گاهی ابری و وزش باد، اواخر وقت کاهش ابر و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در ‌روز جمعه (۲۹ دی) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، در شب قسمتی ابری با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای۲۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- و ۷- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha