لیفت صورت با نخ یکی از موثرترین و ساده ترین روش های جوانسازی پوست است که بدون درد بوده و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد| لیفت ابرو با نخ یکی از راهکارهای غیر تهاجمی رفع افتادگی ابروهاست که زیبایی چشم های شما را دوچندان کرده و ظاهرتان را دلرباتر می کند.

لیفت صورت با نخ و لیفت ابرو با نخ چطور انجام می‌شود؟ (بررسی تخصصی)

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌هایی است که امروزه پزشکان زیبایی به‌عنوان روشی کم تهاجم برای اصلاح فرم صورت مورد استفاده قرار می‌دهند. لیفتینگ با نخ محبوبیت زیادی در صنعت زیبایی دارد و این مسئله باعث شده که در اغلب کلینیک‌ها مانند کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، این روش را برای درمان افتادگی قسمت‌های مختلفی از صورت استفاده کنند.

در میان تمامی قسمت‌های صورت، لیفت ابرو با نخ، متقاضی بیشتری دارد؛ اما آیا می‌دانید دلیل آن چیست؟ برای یافتن چرایی این مسئله بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

لیفت صورت با نخ برای چه نواحی است؟

باتوجه به اینکه لیفت صورت به کمک نخ یکی از روش‌های کم تهاجم به‌شمار می‌رود، از آن برای نواحی مختلفی از صورت استفاده می‌کنند. امروزه لیفت شقیقه با نخ، ابرو، گونه‌ها و حتی بینی بسیار مرسوم هستند و در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی هم انجام می‌شوند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با لیفت نواحی مختلف صورت، توضیحات بیشتری ارائه می‌دهیم.

لیفت ابرو با نخ

یکی از مهم‌ترین مواردی که روی افزایش اعتمادبه‌نفس و همچنین زیبایی شما تاثیر می‌گذارد، پوستی صاف در اطراف چشم و پلک‌هایی بلند است. خوشبختانه با استفاده از وسایل مراقبت از پوست می‌توان تا حد زیادی از ایجاد چین و چروک‌ها در اطراف چشم و افتادگی پلک جلوگیری کرد. با این حال، گذر عمر و گرد پیری غیرقابل اجتناب بوده و ناخواه چین‌وچروک‌های بسیاری در اطراف چشم ایجاد می‌شود و افتادگی پلک هم امری کاملا طبیعی است.

در چنین حالتی، دیگر محصولات مراقبت از پوست پاسخگو نیستند و مشکلی را حل نمی‌کنند؛ از همین‌رو باید سراغ روش‌های درمانی دیگری مانند لیفت با نخ رفت. لیفت ابرو با نخ روشی است که امروزه از آن برای درمان چین‌وچروک‌های ناحیه ابرو و افتادگی پلک استفاده می‌کنند. این روش بعد از کلاژن‌سازی طی ۴۰ روز در اطراف نخ با بیهوشی انجام می‌شود.

درد و خونریزی در ناحیه عمل وجود نخواهد داشت و کل عمل حدودا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد؛ همچنین این روش از مزایایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، برخوردار است:

  • ایجاد اثر احیاکنندگی

  • اثرگذاری فوری

  • تحریک کلاژن‌ها

  • بازسازی پوست و جوان‌سازی

لیفت فک و چانه با نخ

درست مانند لیفت ابرو با نخ و مزایای انجام آن، لیفت فک و چانه هم با استفاده از نخ انجام می‌شود و به کمک آن می‌توان زیبایی پوست اطراف فک و چانه را بازسازی کرد. لیفت صورت با نخ در اطراف فک و چانه، تمامی چروک‌های این نواحی را از بین می‌برد.

لیفت بینی با نخ

احتمالا تعجب کنید؛ اما لیفت بینی هم با نخ انجام می‌شود. در حال حاضر برای برخی از مشکلات مربوط به بینی که نیاز ضروری به عمل جراحی ندارند، مانند افتادگی قسمت میانی بینی، از نخ‌های مخصوص استفاده می‌کنند.

لیفت شقیقه با نخ

برای تغییر فرم چشم‌ها و جبران افتادگی پلک تا حدودی می‌توان از لیفت شقیقه استفاده کرد. لیفت شقیقه به جوان‌تر نشان دادن شما کمک می‌کند.

لیفت گونه با نخ

در گذر زمان و در طی کهولت سن، احتمال افتادگی عضلات گونه افزایش می‌یابد، این افتادگی در قسمت گونه چهره شما را پیرتر می‌کند؛ از همین‌رو باید به فکر درمانی برای آن باشید و بهترین درمان در کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی، لیفت با نخ است.

images_1705478001_65a787715718f.png

اقداماتی که باید پیش از لیفت صورت با نخ انجام دهید

پیش از آنکه برای لیفت ابرو با نخ یا لیفت دیگر نواحی صورت به کمک نخ اقدام کنید، بهتر است با اقدامات پیش از لیفت آشنا شوید. در کل اقدامات پیش از لیفت صورت، موارد زیر را در برمی‌گیرند:

دریافت مشاوره با پزشک متخصص

داشتن جلسات مشاوره با پزشک متخصص پیش از هر نوع عمل جراحی، به‌خصوص عملی مانند لیفت صورت با استفاده از نخ می‌تواند برای شما مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. در طی جلسات مشاوره شما می‌توانید نسبت به چگونگی انجام عمل جراحی، اطلاعات بیشتری به‌دست آورده و درک بهتری از کاری که تصمیم به انجام آن دارید، به‌دست آورید.

نوشیدن الکل و استعمال دخانیات ممنوع

مصرف نوشیدنی‌های الکی و استعمال دخانیات مانند کشیدن سیگار یا قلیان پیش از عمل ممنوع است. به‌منظور جلوگیری از واکنش‌های آلرژیک و عملکرد بهتر داروها، نباید ۲۴ ساعت قبل از عمل، الکل بنوشید یا دخانیات مصرف کنید.

مصرف داروهای روان‌کننده خون مانند آسپرین ممنوع

داروهایی که بر پایه آسپرین هستند و به روان شدن خون کمک می‌کنند، به هیچ عنوان نباید پیش از عمل جراحی مصرف شوند. استفاده از چنین داروهایی عمل جراحی را سخت کرده و خونریزی شدیدی در پی دارند.

مراقبت بعد از لیفت با نخ شامل چه مواردی است؟

اگر می‌خواهید بعد از لیفت صورت با نخ نتایج قابل قبولی مشاهده کنید، باید تمامی مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم را موبه‌مو انجام دهید:

  • آرایش تا ۲۴ ساعت پس از عمل جراحی ممنوع است.

  • به‌ هیچ عنوان صورت خود را ماساژ ندهید.

  • از نوشیدن مشروبات الکلی چه پیش از عمل و چه پس از عمل برای اطمینان بیشتر تا ۷۲ خودداری کنید.

  • مصرف دخانیات و استعمال سیگار هم درست مانند نوشیدن الکل، چه پیش از عمل و چه پس از آن تا حداقل ۲۴ ساعت ممنوع است.

  • استفاده از کمپرس سرد

چه افرادی نباید سراغ لیفت صورت با نخ بروند؟

پیش از آنکه سراغ لیفت ابرو با نخ بروید یا بخواهید شقیقه خود را با نخ لیفت کنید، بهتر است نسبت به اینکه آیا کاندید مناسبی برای انجام این کار هستید، مطمئن شوید. حتی با وجود مزایای بسیار زیاد لیفت با نخ، دوره نقاهت کوتاه و ساده بودن مراقبت بعد از لیفت با نخ، در صورت داشتن یکی از موارد زیر، بهتر است سراغ این کار نروید.

  • داشتن آلرژی‌ پوستی

  • داشتن آکنه

  • برخورداری از بیماری‌ خود ایمن

  • اعتیاد به مصرف الکل و دخانیات

  • زنان باردار

  • داشتن فشار خون

images_1705478001_65a7877161603.png

کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات لیفتینگ

در این مطلب با موارد مختلفی مانند نواحی مناسب برای لیفت صورت با نخ، مراقبت‌های قبل و بعد از آن و ویژگی‌های افرادی که برای انجام این کار کاندیدهای مناسبی نیستند، آشنا شدید. حال بهتر است بدانید برای انجام این نوع عمل باید به یک مرکز و کلینیک معتبر مانند کلینیک دکتر میعاد مهدوی مراجعه کنید. به شما اطمینان می‌دهیم در این مرکز با دریافت مشاوره تخصصی و بهترین نخ‌های لیفت، نتیجه‌ای عالی برای شما رقم‌ می‌زنند.

ادرس سایت www.drmiadmahdavi.com

آدرس کلینیک پونک :تهران ،انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی، نبش خیابان اخلاقی ،ساختمان شادی،طبقه اول 02144813133 و 09383167988

آدرس کلینیک اسلامشهر-واوان ،بلوار رجایی ،نبش خیابان 40 شرقی، ساختمان بهگر ، طبقه دوم 02156165064 و 09940236005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha