هزینه هایفوتراپی چقدر است؟ قیمت هایفو به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مقاله، قیمت هایفو صورت، غبغب، دور چشم، بینی و شکم و پهلو نیز آورده شده است. با ما همراه باشید.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟ هزینه هایفوتراپی صورت، غبغب و شکم

هزینه هایفوتراپی از مهم‌ترین دغدغۀ افرادی است که هایفوتراپی را برای جوان سازی پوست خود می‌خواهند استفاده کنند. این درمان به‌عنوان یکی از کارآمدترین درمان‌ها برای از بین بردن چین و چروک پوست می‌تواند در هر منطقه و کلینیکی با توجه به شرایط و برخی معیارها، قیمت مختلفی داشته باشد.

در این مقاله از پزشک 24 قصد داریم به هزینۀ انواع هایفوتراپی مثل هزینه هایفوتراپی صورت، غبغب، دور چشم، بینی و شکم بپردازیم. با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها بخوانید.

هزینه هایفوتراپی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه هایفوتراپی به عوامل متعددی بستگی دارد که می‌توانند در برآورد هزینۀ نهایی اثرگذار باشند. لازم به ذکر است که هزینۀ این درمان در مناطق مختلف، یکسان نیست. این عوامل عبارت‌اند از:

  • وضعیت چین و چروک های پوست: مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت هایفوتراپی، وضعیت چروک‌هاست. چین‌وچروک‌های پوست هرچه بیشتر و عمیق‌تر باشند، نیاز به جلسات درمانی بیشتر و در نتیجه هزینۀ بالاتری دارند.

  • مقدار و عمق چربی پوست: علاوه‌بر چروک‌ها، مقدار چربی پوست و عمق آن نیز در هزینۀ نهایی درمان اثرگذار است و اگر بدن بیمار مقدار زیادی چربی با ضخامت بیشتری داشته باشد، مدت درمان طولانی‌تر می‌شود و در نهایت هزینۀ درمان نیز بالاتر می‌رود.

  • گستردگی ناحیۀ درمان: عامل موثر دیگر بر هزینه هایفوتراپی، میزان گستردگی ناحیۀ درمان است که هرچه کمتر و جزئی‌تر باشد، هزینۀ کمتری دارد و هرچه وسیع‌تر باشد، هزینۀ بیشتری برایش تعیین می‌شود.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟ هزینه هایفوتراپی صورت، غبغب و شکم

  • تعداد جلسات هایفوتراپی: اینکه درمان چروک‌ها، چربی‌ها و ... چقدر طول بکشد و به چند جلسۀ درمانی نیاز باشد نیز در برآورد هزینه موثر است. برای مثال، هزینه یک جلسه هایفوتراپی برای کسی که مشکلات جزئی دارد بسیار کمتر از هزینۀ یک دوره هایفوتراپی با تعداد جلسات بالاست. آنچه باعث می‌شود جلسات درمان طول بکشد درواقع وضعیت بدن فرد یعنی عمق و تعدد چروک‌ها، چربی زیاد، وسعت زیاد ناحیۀ درمان و عواملی از این قبیل است.

  • محل کلینیک و تجهیزات مورد استفادۀ آن‌ها: علاوه‌بر موارد قبلی، اینکه کلینیک زیبایی مورد نظر در کدام منطقه یا شهر باشد و از چه تجهیزات و دستگاه‌هایی استفاده کنند نیز در تعیین قیمت نهایی اثر می‌گذارد. بدیهی است که کلینیک‌های معتبر و مجهز در شهرهای بزرگی مثل تهران، اصفهان و ...، نسبت به کلینیک‌های شهرستان‌ها یا کلینیک‌های کوچک با تجهیزات معمولی یا قدیمی، تعرفۀ بالاتری دارند.

  • مهارت و تجربۀ پزشک و متخصص: عامل مهم دیگری که در قیمت نهایی هایفوتراپی اثرگذار است، مهارت، تخصص و سابقۀ پزشکی است که آن را انجام می‌دهد. هرچه تخصص و تجربۀ او بیشتر باشد، به علت دقت بیشتر و احتمال زیاد ‌نتیجه‌بخشی درمان، هزینه‌ای که در نهایت دریافت می‌کند نیز بیشتر است.

  • ناحیۀ درمان: هایفوتراپی فقط برای صورت نیست و برای درمان مشکلات پوستی نواحی مختلف بدن مثل صورت، بازو، ران، شکم و ... نیز به کار می‌رود و هر یک از این نواحی دارای تعرفۀ خاص خودشان هستند و این هزینه در هر کلینیک می‌تواند متفاوت باشد.

ناحیه هایفو هزینه هایفوتراپی

صورت

3 تا 6 میلیون تومان

غبغب

4 تا 5 میلیون تومان

دور چشم

2 تا 4 میلیون تومان و بیشتر

بینی

4 میلیون تومان به بالا

شکم

2 تا 3 میلیون تومان به بالا

هزینه هایفوتراپی صورت چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی صورت به همان عواملی بستگی دارد که در بخش قبلی به آن اشاره شد. یکی از نواحی بدن که جوان بودن و زیبایی اش دغدغۀ خیلی از افراد به‌خصوص خانم‌هاست، صورت است. اگر یک ناحیۀ خاص و کوچک از صورت با مشکلات کمتر برای هایفو انتخاب شود هزینۀ کمتری نسبت به کل صورت با مشکلات بیشتر دارد. به‌طورکلی، می‌توان گفت قیمت هایفوتراپی صورت در کلینیک‌های معتبر بین 3 تا 6 میلیون تومان است و هر ناحیۀ آن نیز تعرفۀ خاص خود را دارد که در ادامه به هزینۀ 3 ناحیۀ صورت که برای انجام هایفوتراپی رایج‌تر هستند، یعنی غبغب، دور چشم و بینی، اشاره خواهیم کرد.

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟ هزینه هایفوتراپی صورت، غبغب و شکم

هزینه هایفوتراپی غبغب چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی غبغب نیز می‌تواند برای هر فرد متفاوت باشد. غبغب جزو نواحی خاص صورت است که معمولا درمان هایفوتراپی غبغب به 2 الی 4 جلسه نیاز دارد. ازآنجاکه شرایط غبغب و میزان چربی و مشکلات آن در هر فرد متفاوت است، تعداد جلسات درمان و در نتیجه برآورد هزینه هایفوتراپی غبغب در کلینیک‌های معتبر تهران معمولا بین 4 الی 5 میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه هایفوتراپی دور چشم چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی دور چشم نیز از سوالات بسیاری از علاقه‌مندان به این روش درمانی است. هزینه هایفوتراپی دور چشم با توجه به حساس‌بودن ناحیه دور چشم به عوامل مختلفی مثل میزان چین و چروک های دور چشم، شدت سیاهی دور چشم، مقدار گودی زیر چشم و شلی پوست اطراف چشم بستگی دارد. هزینه هایفوتراپی دور چشم از 2 میلیون تومان به بالاست که ممکن است در بعضی از شهرهای بزرگ مثل تهران، بیشتر باشد و از 4 میلیون تومان شروع شود.

هزینه هایفوتراپی بینی چقدر است؟

سومین ناحیه‌ای که برای درمان هایفوتراپی طرفداران خاص خودش را دارد، بینی است. هزینه هایفوتراپی بینی در محدودۀ 4 میلیون تومان یا بیشتر است. باید به این نکته توجه داشت که هایفوتراپی بینی بیشتر برای بینی های گوشتی کاربرد دارد و روی بینی‌های استخوانی چندان اثرگذار نیست.

هزینه هایفوتراپی شکم چقدر است؟

هایفوتراپی برای درمان مشکلات پوستی سایر نقاط بدن مثل نواحی شکم و پهلو و ... نیز کاربرد دارد. برآورد هزینه هایفوتراپی شکم یا درواقع هزینه هایفو لاغری با مقدار و عمق چربی بدن ارتباط مستقیم دارد و هرچه مقدار چربی بیشتر و عمیق‌تر باشد و ناحیۀ هایفو وسیع‌تر باشد، برای درمان به جلسات بیشتری نیاز است و در نتیجه هزینه نیز بالاتر می‌رود. از این رو هزینه هایفوتراپی شکم و پهلو می‌تواند بین 2 الی 3 میلیون تومان یا بیشتر، متغیر باشد.

سخن پایانی

هزینه هایفوتراپی، سوال بسیاری از افرادی است که می‌خواهند برای جوانسازی پوست خود از این روش درمانی استفاده کنند. تعیین قیمت هایفوتراپی به عوامل مختلفی مثل کلینیک، تخصص درمانگر، ناحیۀ درمان و وسعت آن و...، بستگی دارد و به‌همین‌دلیل هزینه‌ها در هر کلینیک می‌تواند متفاوت باشد. در این مطلب به عوامل موثر بر تعیین هزینه هایفو تراپی و قیمت انواع هایفوتراپی پرداختیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha