سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 366856

در زندگی خصوصی با همسرتان انتظارات خود را باز و صادقانه به اشتراک بگذارید تا از هر گونه ارتباط نادرست جلوگیری کنید.

چه کنیم فاصله سنی زیاد ما با همسرمان به چشم نیاید؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، اگر زخم زبان دوستان و خانواده شماو همسرتان که فاصله سنی زیادی با هم دارید، اذیت می‌کند؛ نکات زیر می‌تواند به شما در غلبه بر چالش‌ها کمک کننده باشد. اول از همه حد و مرز را به عزیزان قضاوت کننده یادآوری کرده تا جایی که بفهمند باید به شما و همسرتان احترام بگذارند.

با همسرتان رابطه خوبی برقرار کنید. مانند هر رابطه‌ای، زوج‌ها باید درباره چالش‌ها و نگرانی‌های مرتبط، گفتگوهای باز و صادقانه داشته باشند.

در زندگی خصوصی با همسرتان انتظارات خود را باز و صادقانه به اشتراک بگذارید تا از هر گونه ارتباط نادرست جلوگیری کنید.

تفاوت میان خود را بپذیرید

از علایق گرفته تا دیدگاه‌ها، به احتمال زیاد با شریک زندگی خود با تفاوت‌های زیادی روبرو خواهید شد. بنابراین به جای اینکه آنها را مجبور کنید تا خود را با سبک زندگی شما تطبیق دهند، از سبک زندگی آنها حمایت کنید.

علایق متقابل را شناسایی کنید

فاصله سنی را با تمرکز بر علایق متقابل خود در آغوش بگیرید. زمانی را صرف کارهایی کنید که هر دو دوست دارید و با امتحان کردن چیزهای جدید، دنیای یکدیگر را با هم کشف کنید.

جلوگیری از بروز عدم قطعیت

هر کاری که می‌کنید، اجازه ندهید فاصله سنی شما به فیل اتاق تبدیل شود. اگر مشکلی وجود دارد، برای یافتن راه‌حل‌های قابل قبول متقابل تلاش کنید.

کمی فضا ایجاد کنید

حفظ احساس فردیت در رابطه شما می‌تواند به اندازه پرورش تجربیات مشترک مهم باشد. تعادل ضروری است.

بدانید که بلوغ نسبی است

اگر شما بزرگتر هستید، باید طرف مقابل خود را به عنوان یک فرد بالغ کامل ببینید. و اگر شما جوان‌تر هستید، از اشاره کردن به شریک زندگی‌تان به‌عنوان «فرد قدیمی» اجتناب کنید. سن به تنهایی فشارسنج بلوغ نیست.

نقش خود را به عنوان نگهبان در نظر بگیرید

یک همسر مسن ممکن است زودتر از دیگری به مراقبت‌های بهداشتی طولانی مدت نیاز داشته باشد. اگر شریک جوانی هستید، صادق باشید و از خود بپرسید که آیا برای این وظیفه مهم آماده هستید.

به رابطه احترام بگذار

درک کنید که همه چیز می‌تواند به آرامی یا نادرست پیش برود، و این لزوماً محصول جانبی فاصله سنی نیست. ارتباط عاطفی و فیزیکی قوی بسیار مهمتر است.

شبکه پشتیبانی خود را پیدا کنید

هنگامی که با قضاوت بیرونی در مورد رابطه خود سروکار دارید، شناخت زوج های مشابه به شما کمک می‌کند. نه تنها حس اجتماعی ایجاد می‌کند، بلکه دوستی‌های جدیدی نیز ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha