دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 367446

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: آسیب دیدگی و شکستگی پای دانش آموز روستای بیلند از توابع این شهرستان بر اثر ضرب و شتم مدیر مدرسه تاکنون به اثبات نرسیده و موضوع در دست پیگیری است.

مدیر مدرسه پای یک دانش آموز را شکست؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا مجید فدوی افزود: موضوع آسیب دیدگی یکی از دانش آموزان مدرسه روستای بیلند طی چند روز گذشته توسط حوزه های نظارتی و ارزیابی عملکرد و حراست آموزش و پرورش گناباد در دست بررسی است و اگر در هر مرحله ای ثابت شود که خطای مدیر مدرسه منجر به آسیب دیدگی این دانش آموز شده است با فرد خاطی برابر قوانین و مقررات برخورد می شود.

وی تصریح کردَ: چند نفر از دانش آموزان مدرسه روستای بیلند گناباد در حیاط مدرسه با یکدیگر دعوا کردند که یکی از آنان بر اثر این دعوا بر روی زمین می افتد و مدیر مدرسه با اطلاع از موضوع دانش آموز فوق را به دفتر مدرسه فرا می خواند.

رییس آموزش و پرورش گناباد گفت: بعد از آنکه این دانش آموز در دفتر مدرسه حاضر نمی شود مدیر مدرسه بدون اطلاع از افتادن این فرد بر اثر دعوا در حیاط مدرسه حضور یافته و علت آن را از دانش آموز جویا می شود و با تصور اینکه این دانش آموز تمارض می کند وی را از روی زمین بلند می کند و بعد از آن دوباره دانش آموز روی زمین می افتد.

وی تصریح کرد: این مساله که شکستگی پای دانش آموز این مدرسه بر اثر هل دادن دانش آموزان در جریان دعوا و یا بعد از حضور مدیر مدرسه اتفاق افتاده، در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: باید از هر گونه قضاوت زود هنگام در این زمینه خودداری کرد و هنوز به جمع بندی کامل نرسیدیم که چه اتفاقی افتاده است این حق را برای دانش آموز و والدینش برای بررسی موضوع قایل هستیم.

وی گفت: موضوع درمان این دانش آموز که هم اکنون در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری است در دست پیگیری است و در مرحله فعلی باید همه تمرکز ما در درمان این دانش آموز باشد و چنانچه در هر مرحله ای خطای مدیر مدرسه ثابت شود طبق ضوابط و مقررات با فرد خاطی برخورد می شود.

یادآور می شود که فیلم بستری دانش آموز روستای بیلند از توابع شهرستان گناباد که بر اثر شکستگی و آسیب دیدگی پا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده است، در فضای مجازی در حال گسترش است و در این فیلم این دانش آموز عنوان می کند که بر اثر ضرب و شتم مدیر مدرسه دچار آسیب دیدگی شده است.

روستای بیلند با بیش از پنج هزار نفر جمعیت یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان گناباد و در فاصله پنج کیلومتری شمال مرکز این شهرستان واقع شده‌ است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha