روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش به دنبال انتشار ویدئویی از دوربین‌های مداربسته در دفتر مدیر مدرسه‌ای که به ضرب‌وشتم چند دانش‌آموز پرداخته است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ضرب‌وشتم خشن چند دانش‌آموز توسط مدیر مدرسه/ آموزش و پرورش اطلاعیه داد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شرق، انتشار ویدیویی از ضرب‌وشتم دانش‌آموزان یک دبستان غیرانتفاعی در شهر «خورموج» استان بوشهر، منجر به لغو حکم مدیر مدرسه شد.

یک شبکه تلویزیونی خارج از کشور، با انتشار کلیپی از دوربین‌های مداربسته در دفتر مدیر مدرسه‌ای که به ضرب‌وشتم چند دانش‌آموز پرداخته است، مدعی شد این تصاویر مربوط به یک مدرسه غیردولتی در شهر خورموج بوشهر است.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، در واکنش به این اتفاق، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می‌رساند، در پی پخش کلیپ تنبیه بدنی چند دانش‌آموز در یکی از دبستان‌های غیردولتی در شهرستان دشتی در روز سه‌شنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ بلافاصله اتاق وضعیت در کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل و پس از بررسی‌ها و تحقیقات لازم و احراز صحت آن کلیپ، بلافاصله در کمترین زمان ممکن دستور لغو ابلاغ مدیر مدرسه مذکور صادر گردید و پرونده خاطی جهت رسیدگی خارج از نوبت به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل و شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی جهت طی مراحل قانونی ارسال خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر سیاست اصولی خود را تکریم شایسته مقام والای دانش‌آموز می‌داند و با هر رفتار و برخوردی که شان، حرمت و کرامت انسانی دانش‌آموز را نادیده بگیرد، به شدت برخورد خواهد کرد؛ در این راه هیچ خط قرمزی برای آموزش و پرورش در برخورد با خاطیان وجود نخواهد داشت.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha