دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 367456

جوانی که با مخالفت خانواده دختر مورد علاقه‌اش روبه‌رو شده بود قمه را برداشت و به در خانه‌ها رفت و جنجال به راه انداخت.

عربده‌کشی خواستگار مست دیوانه جلوی خانه عشقش

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، روز گذشته نیروهای کلانتری سپاد مشهد با تماس شهروندان مبنی بر عربده‌کشی و جنجال‌آفرینی یکی از اراذل و اوباش قمه‌کش، بی‌درنگ عازم خیابان شقایق شدند و جوان ۱۸ ساله‌ای را دستگیر کردند که بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد وی از مجرمان سابقه‌دار است.

در همین حال دختر ۱۹ ساله‌ای که از جوان مذکور شکایت کرده بود، به بیان چگونگی این حادثه جنجالی پرداخت و به عوامل انتظامی گفت: ۲ سال قبل در مسیر مدرسه با «م» آشنا شدم ولی بعد از مدتی فهمیدم که او از تالمات روحی و روانی رنج می‌برد به همین دلیل تصمیم به قطع ارتباط با وی گرفتم ولی او به ادامه این ارتباط اصرار داشت و تهدیدم می‌کرد که ماجرای دوستی خیابانی را برای خانواده‌ام بازگو می‌کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل از او خواستم به خواستگاریم بیاید تا با یکدیگر ازدواج کنیم چراکه می‌دانستم با مخالفت خانواده‌ام روبه‌رو می‌شود و با همین بهانه می‌توانم به این ارتباط پنهانی پایان دهم. ولی او بعد از شنیدن پاسخ منفی خانواده‌ام برای من ایجاد مزاحمت می‌کرد تا اینکه با حالت مستی به در منزلمان آمد و با عربده‌کشی و فحاشی به تخریب در حیاط و خودرو پرداخت. او همچنین با همسایه‌هایمان درگیر شد و با قمه به طرف آنها هجوم برد که اهالی محل با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند.

خواستگار جنجال‌آفرین نیز که با دستور سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد مشهد) مورد بازجویی‌های فنی قرار گرفته بود، در این باره گفت: من قبول دارم شب گذشته به همراه ۲ تن از دوستانم و دختر مورد علاقه‌ام در پارک بودیم که درگیری و مشاجره لفظی بین من و آن دختر به خاطر خانواده‌اش شروع شد. من هم که بسیار عصبانی بودم به در منزل آنها رفتم تا خودنمایی کنم چراکه خانواده‌اش به خواستگاری من پاسخ منفی داده بودند.

این متهم که مدعی است به مواد مخدر سنتی (شیره و تریاک) اعتیاد دارد، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha