معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای رانندگی در حالت مستی ۴۰۰ هزار تومان جریمه و ۱۰ نمره منفی برای وسیله نقلیه شخصی و ۲۰ نمره منفی هم برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است که علاوه بر این راننده به مراجع قضایی نیز معرفی خواهد شد.

جرایم جدید رانندگی اعلام شد/ پلیس : رانندگی در حالت مستی ۴۰۰ هزار تومان جریمه دارد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از صدا و سیما، سرهنگ فیروز کشیر درباره بندهای ۵ تا ۱۰ جدول نمرات منفی گفت: ۲۰ تخلف حادثه ساز موجب نمره منفی می‌شود که در برخی مواقع جمع این نمرات منفی باعث می‌شود تا به راننده خدمات ارائه نشود.

سرهنگ کشیر گفت: حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها یکی از تخلفات حادثه ساز است که برابر با جدول تخلفات حادثه ساز ۱۵۰ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای وسایل نقلیه شخصی و ۷ نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین برای تخلف سرعت ۳۰ کیلومتر بیشتر از حد مجاز نیز ۲۰۰ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودروهای شخصی و ۱۰ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تخلف عبور از محل ممنوع نیز ۹۰ هزار تومان اعمال قانون و ۴ نمره منفی برای خودروهای شخصی و ۶ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در پی خواهد داشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین تخلف تجاوز به چپ از محور راه نیز ۷۵ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودروهای شخصی و ۹ نمره نیز برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

جرایم جدید رانندگی اعلام شد/ پلیس : رانندگی در حالت مستی ۴۰۰ هزار تومان جریمه دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha