ورزش 360 ، وبسایتی خبری- ورزشی است که با استفاده از نیروهای جوان و با سابقه در حیطه ورزش ایران، تلاش می کند نگاهی موشکافانه و همه جانبه به رویدادها و اخبار ورزشی ایران و جهان داشته باشد.

ورزش 360 ، نگاهی همه جانبه به ورزش ایران و جهان

اخبار ورزشی و حواشی ورزشکاران به خاطر جذابیتی که در بین مردم جهان دارند؛ همیشه جزو اخبار پرمخاطب در رسانه های خبری ایران و جهان به شمار می روند.

این روزها با گسترش فضای مجازی، مردم اخبار و رویدادها را بیش از رسانه های مکتوب از کانال وبسایت ها و شبکه های اجتماعی دنبال می کنند.

ورزش 360 سعی دارد از طریق وبسایت خود علاوه بر اخبار ورزشی، حواشی و داستان زندگی ورزشکاران، نتایج زنده ورزشی، جدول رده بندی لیگ های معتبر داخلی و خارجی و رویدادهای مهم ورزشی را در سراسر جهان به زبان فارسی پوشش دهد و به عنوان رسانه تخصصی فارسی زبان در زمینه ورزش، بتواند علایق و سلایق گوناگون را به خود جلب کرده و رضایت مخاطبان را تأمین نماید.

تلاش ورزش 360 اینست که اخبار و حواشی ورزشی را از لینک های دست اول و مراجع رسمی و معتبر گرد آورده و همراه با تحلیل دقیق و 360 درجه رویدادهای ورزشی، خروجی متفاوتی را برای علاقه مندان ورزش فراهم آورد. این رویکرد نیازمند ارتباطات گسترده، سابقه کار در رسانه های ورزشی و تلاشی تمام وقت است که با همراهی تیمی پویا و با اعتماد مخاطبان به انجام خواهد رسید.

سایت ورزش 360 به نشانی اینترنتی varzesh360.com  با بررسی تخصصی رشته های فوتبال، کشتی، رشته‌های توپ و تور مانند والیبال و بسکتبال، رشته های رزمی، فیتنس، ویدیوهای ورزشی و نتایج زنده ورزشی تلاش می کنند تا با نگاهی تخصصی، همه ابعاد رویدادهای ورزشی را در قالب سایتی خبری پوشش دهد.

بخش های ورزش 360 عبارتند از :

فوتبال ایران

پوشش لحظه ای رقابت های لیگ برتر و مسابقات مختلف ملی و باشگاهی در رشته پر طرفدار فوتبال، بخش مهمی از اخبار این وبسایت ورزشی را در بر می گیرد. پوشش لحظه ای مسابقات، نتایج زنده، حواشی بازیکنان، اخبار داغ باشگاه فوتبال استقلال تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس و ... از سرفصل های مهمی است که در بخش فوتبال ایران به آن پرداخته خواهد شد.

فوتبال جهان


مسابقات لیگ های معتبر فوتبال جهان مانند لیگ برتر انگلیس، لالیگا، بوندس لیگا، لیگ برتر ایتالیا و رویدادهای ورزشی مانند جام جهانی، مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از بخش های متنوعی است که در قوتبال جهان به آن پرداخته خواهد شد.

توپ و تور

والیبال، بسکتبال و سایر رشته های توپ و تور علاقه مندان خاص خود را در بین رشته های ورزشی دارد ونتایج و حواشی مسابقات معتبری مانند MBA یا لیگ بسکتبال اروپا نیز در ایران به صورت پیوسته توسط علاقه مندان دنبال می شود. ورزش 360 سعی دارد تا با پوشش لحظه ای این رویدادها، علاقه مندان به این رشته های ورزشی را راضی نگه دارد.

کشتی 

ورزش اول و ملی ایران در رقابت های جهانی، بیش از سایر رشته های ورزشی، توجه عموم مخاطبان را به خود جلب می کند. اخبار رشته کشتی در طول لیگ کشتی ایران و رویدادهای جهانی این رشته ورزشی، با پوششی 360 درجه به علاقه مندان ورزش ارائه خواهد شد.

ویدیوهای ورزشی و نتایج زنده

دغدغه های زندگی امروز فرصتی برای دیدن تمام رویدادها باقی نمی گذارد. ویدیوهای خلاصه بازی و لحظه های مهم و تأثیرگذار ورزش، یکی از حوزه های مورد توجه علاقه مندان ورزش است. در وبسایت خبری تحلیلی ورزش 360 ، در تلاشیم تا با ارائه آخرین رویدادهای ورزشی در قالب ویدیوهای کوتاه، توجه علاقه مندان پر مشغله ورزش را جلب نماییم.
نتایج زنده نیز بخشی است تا در بین کار و زندگی از نتیجه لحظه ای مسابقات مورد علاقه تان  مطلع شوید.

ارتباط با ما
ایمیل: info@varzesh360.com
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha