شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 367962

پاکبان یاسوجی موجب نجات جان دانش آموزی که به داخل کانال آب سقوط کرده بود، شد.

نجات دانش آموز از کانال آب توسط پاکبان یاسوجی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی تماس با مرکز پیام اورژانس این مورد در منطقه جلوی اداره ارشاد استان و شورای شهر یاسوج به ما گزارش شد که بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شده و نسبت به انتقال این دانش آموز ۱۳ ساله مدرسه فرهنگیان یاسوج به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اقدام کردند.

وی افزود: طبق گفته یک پاکبان شهرداری که در حال پاک کردن و رفع مسدودی جدول آب بوده، متوجه این دانش آموز در جدول شده و او را نجات داد و سپس با اورژانس تماس گرفتند که نیروهای اورژانس پس از اقدامات اولیه این دانش آموز را به مراکز درمانی انتقال دادند.

نیکویی نژاد اظهارکرد: حال عمومی این دانش آموز خوب گزارش شده، وی هوشیار است اما دچار آسیب های سطحی شده که جهت چک و بررسی بیشتر، اقدامات لازم در حال انجام است.

یادآور می شود که تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۸ بهعمن ماه ۱۴۰۲ در دو ایستگاه باران سنجی فرودگاه و دولت آباد شهر یاسوج به ترتیب ۱۴۹.۶و ۱۲۸.۲ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

گفتنی است که با وجود بارش های شدید مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیلی اعلام نشده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha