اسرار ناپدید شدن راننده اسنپ بانوان، با دستگیری آخرین مسافر او و اعترافات هولناکش رازگشایی شد.

 اسرار ناپدید شدن راننده اسنپ بانوان در اعترافات مسافر

به‌گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، اوایل بهمن‌ماه، گزارش ناپدید شدن زنی به پلیس پایتخت اعلام شد. دختر او می‌گفت، ‌مادرش راننده اسنپ است و آخرین بار برای کار از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. پرونده‌ای تشکیل شد و مأموران به دستور قاضی عظیم سهرابی، تحقیقات خود را برای یافتن راننده زن آغاز کردند. بررسی‌ها حاکی از آن بود که آخرین مسافر این زن، مردی جوان بوده که از تهران به مقصد ورامین درخواست خودرو کرده است. این مرد شناسایی و دستگیر شد اما در بازجویی‌ها گفت که دوستانش مرتکب قتل شده‌اند.

وی گفت: آن شب من و دوستانم قصد تفریح و گردش داشتیم که من درخواست خودروی اینترنتی کردم. پرایدی در محل حاضر شد که راننده آن زن بود. در بین راه دوستانم برق طلاهای راننده را که دیدند، وسوسه سرقت به جانشان افتاد. آنها راننده زن را خفه کردند و پس از قتل، طلاها و ماشینش را به سرقت بردند. او در حالی این ادعا را مطرح کرده که مأموران در بازرسی از خانه وی، انگشتر طلای مقتول را کشف کرده‌اند.

از سوی دیگر دوستان وی دستگیر شده‌اند و در بازجویی‌ها مدعی هستند که دوستشان دروغ گفته و داستان خیالی مطرح کرده است. آنها عنوان کردند که شب حادثه، با دوستشان نبوده‌اند و حتی مدارک هم به دادسرا ارائه دادند. شواهد نشان می‌دهد که مسافر جوان با انگیزه سرقت مرتکب قتل شده و با دروغ‌بافی سعی دارد خودش را بی‌گناه نشان بدهد. از سوی دیگر جسد سوخته زنی در یک مزرعه واقع در جاده ورامین کشف شده که با راننده زن مطابقت دارد. با وجود این بازپرس جنایی دستورآزمایش دی‌ان‌ای صادر کرده است تا ابعاد پنهان این پرونده آشکار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha