دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 368773

موج بعدی بارش پنجشنبه (۱۷ اسفند) از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در مناطقی از غرب و دامنه‌های البرز موجب بارش برف و باران خواهد شد.

تهرانی ها منتظر بارش‌ باشند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، سامانه جدید بارشی از روز گذشته (دوشنبه، ۱۴ اسفند) وارد کشور شد و تا چهارشنبه فعال است و پیش‌بینی‌ها حاکی است موج جدید بارشی از پنجشنبه وارد کشور می‌شود.

پیش‌بینی‌ها حاکی است که این بارش‌ها تهران را هم در بر می‌گیرد بر خلاف سامانه بارشی فعلی که تاثیری بر هوای تهران نخواهد داشت.

جمعه در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و جنوب شرق کشور بارش‌های پراکنده و در دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس وزش باد روی می‌دهد.

کارشناس هواشناسی گفته بود که بارش‌ها امروز، دوشنبه منجر به هشدار نارنجی برف و باران برای چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال شرق خوزستان و روز سه‌شنبه برای جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان جنوبی شده است.


این هشدار نارنجی برای رگبار باران و رعد برق هم امروز دوشنبه برای خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد و شمال شرق هرمزگان و روز سه‌شنبه نیمه شرقی هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، یزد و خراسان جنوبی صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha