مای‌بیبی با توجه به حساسیت بالای پوست نوزادان و کودکان، کمبود یک محصول تخصصی متناسب با نیازها و میزان حساسیت پوستی متفاوت کودکان و نوزادان در بازار، برای اولین بار در ایران مایع لباسشویی کودکان را در دو نوع مخصوص نوزادان تا یک سال و مخصوص کودکان بالای یک سال تولید کرده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

مایع‌های لباسشویی مخصوص نوزاد و کودک مای‌بیبی، مورد تایید پزشکان اطفال و متخصصین پوست

پوست نوزادان و کودکان از جمله پوست‌های حساس شناخته می‌شود که بیشتر از بزرگسالان، مستعد ایجاد واکنش‌های ناخواسته نسبت به محصولات بهداشتی است. با اینکه به نظر می‌رسد لایه شاخی در نوزادان اندکی بعد از تولد توانایی لازم برای حفظ رطوبت پوست را پیدا می‌کند، ولی در واقع مکانسیم‌های انتقال مولکولی پوست، در حدود ۵ سالگی به تکامل می‌رسند. بنابراین حساسیت بالای پوست نوزادان و کودکان باعث می‌شود هنگام انتخاب محصولات شوینده مناسب آن‌ها به ویژه مایع لباسشویی نوزاد و کودک، وسواس بیشتری به خرج دهیم.

به همین منظور، مای‌بیبی با توجه به حساسیت بالای پوست نوزادان و کودکان، کمبود یک محصول تخصصی متناسب با نیازها و میزان حساسیت پوستی متفاوت کودکان و نوزادان در بازار، برای اولین بار در ایران مایع لباسشویی کودکان را در دو نوع مخصوص نوزادان تا یک سال و مخصوص کودکان بالای یک سال تولید کرده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 ویژگی‌های مایع لباسشویی نوزاد و کودک مای‌بیبی

موارد زیر، ویژگی‌های مایع لباسشویی مخصوص نوزاد و کودک مای‌بیبی هستند که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مادرها و پدرها تبدیل کرده است:

1) مورد تایید پزشکان اطفال و متخصصین پوست: یکی از مهمترین ویژگی‌ها برای یک مایع لباسشویی نوزاد و کودک، تایید پزشکان و متخصصین پوست است که تضمین می‌کند محصول ایمن و مناسب برای پوست آن‌هاست. پوست نوزادان و کودکان از جمله پوست‌های حساسی‌ست که بیشتر از بزرگسالان در استفاده از محصولات بهداشتی، از خود واکنش نشان می‌دهد. بنا بر مطالعات انجام‌شده، ۱۷ درصد از مصرف‌کنندگان، واکنش حساسیت خود به این مواد را گزارش داده‌اند که این آمار در افراد با پوست‌های حساس مانند نوزادان و کودکان به بیشتر از ۵۰ درصد می‌رسد. به همین دلیل لازم است پزشکان اطفال و متخصصین پوست برای این تاییدیه آزمایش‌هایی انجام دهند. آزمایش‌هایی مانند بررسی مواد اولیه سازنده محصولات از نظر مطالعات سم‌شناسی، تست بالینی برای بی‌خطر بودن مواد اولیه و آزمایش‌های دیگر. این آزمون‌ها برای هر دو مایع لباسشویی نوزاد و کودک مای‌بیبی انجام شدند و بنا بر نتایج، هر دو محصول ایمن بوده و تحریک پوستی ایجاد نمی‌کنند. بر این اساس، هر دو محصول مناسب پوست‌های حساس، هایپوآلرژن و مورد تایید پزشکان اطفال و  متخصصین پوست هستند.

مایع‌لباسشویی نوزاد و کودک مای‌بیبی

 2) هایپوآلرژنیک و مناسب برای پوست‌های حساس:  ترکیبات محصولات هایپوآلرژنیک، باعث بروز حساسیت‌های پوستی، خارش و سایر ناراحتی‌های مرتبط با پوست نمیشود.

3) بدون مواد مضر: 0 درصد رنگ، کلر و فسفات

4) با رایحه لطیف بهار و بابونه: این رایحه توسط یکی از بهترین شرکت‌های بین‌المللی تولید کننده رایحه به صورت انحصاری برای برند مای‌بیبی طراحی و تولید شده و به خواب راحت‌تر نوزادان و کودکان کمک می‌کند.

5) جلوگیری از ترکیب رنگ پارچه‌ها هنگام شست‌وشو: با توجه به تنوع رنگی لباس‌های نوزادان و کودکان، این ویژگی کمک می‌کند تا بتوانید بدون نگرانی از ترکیب رنگ‌ها آن‌ها را بشویید.

6) جلوگیری از نشستن مجدد آلودگی‌ها روی پارچه: منظور عدم بازگشت دوباره آلودگی‌های شناور روی آب به لباس است.

 در عین اینکه هر دو محصول برای پوست حساس بچه‌ها مناسب هستند و مورد تایید پزشکان و هایپوآلرژنیک هستند، تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند.

یکی از آن‌ها، ویژگی کمک به حفظ و ترمیم بافت پارچه (سلولاز) است که در مایع لباسشویی مخصوص کودک مای‌بیبی موجود است. با توجه به اینکه سرعت رشد کودکان نسبت به نوزادان تا حدی کمتر است و لباس‌های‌شان را می‌توانند برای مدت طولانی‌تری نسبت به نوزاد بپوشند، لازم است مایع لباسشویی کودک این ویژگی را داشته باشد تا هیچ آسیبی به بافت پارچه وارد نکند.

تفاوت دیگر مایع لباسشویی مخصوص نوزاد و کودک مای‌بیبی، قدرت لکه‌بری آن‌هاست. همانطور که گفتیم، این محصول در دو نوع مناسب نوزاد تا یک سالگی و مخصوص کودک بعد از یک سالگی، متناسب با لکه‌های احتمالی لباس‌های آن‌ها تولید شده است. بدین صورت که لکه‌های متناسب با نیازهای هر سن را (برای نوزاد شامل 99 درصد لکه های ناشی از شیر، غذای نوزاد و قطره آهن و برای کودکان شامل 99 درصد لکه های ناشی از غذای کودک، آبمیوه، مولتی ویتامین، شکلات و لکه چمن) از بین می‌برد.

مایع‌لباسشویی نوزاد و کودک مای‌بیبی

برند مای‌بیبی، اولین تولیدکننده پوشک کامل و پوشک شورتی در ایران است که می‌خواهد با تولید محصولاتی با کیفیت، ساخت ارتباطاتی عمیق عاطفی با خانواده‌ها و همراهی مادرها و پدرها در مسیر رشد فرزندشان، به عنوان برند تخصصی و انتخاب اول مادران شناخته شود.

پوست حساس نوزادان و کودکان به مراقبت بسیار زیادی نیاز دارد و مایع لباسشویی مناسب، از جمله مواردی است که باید با دقت انتخاب شود. با انتخاب مایع لباسشویی نوزاد و کودک مای‌بیبی، مادرها و پدرها می‌توانند به بهترین شکل ممکن از پوست حساس فرزندان‌شان مراقبت کرده و لحظاتی پاک و تمیز را با آرامش تجربه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha