این مقاله و متن درباره بهترین روش های انجام عمل های زیبایی از جمله بلفاروپلاستی ، تزریق مزوژل به صورت و لیفت شقیقه و ابرو که معمولا بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه با جراحی انجام میشود.

بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه و مزوژل صورت

نحوه انجام عمل بلفاروپلاستی

برای انجام این عمل ابتدا تحت بیهوشی قرار میگیرید، سپس جراح پلک را در انتهای پوست شکاف میزند و مقدار چین و چروک اضافه را برش میزند و در آخر بخیه میکند.

عمل پلک پایین نیز به این صورت است که اگر پلک پف داشته باشد نیاز به عمل پیدا میکند. به این صورت که با استفاده از لیزر چربی پلک را آب کرده و با سرنگ مقدار چربی اضافه را از آن میکشند و در آخر به نواحی که دارای چالی و گودی است تزریق میکنند تا همه نواحی پلک یکسان شود.

این عمل در کشورهای آسیای شرقی رواج زیادی دارد و بسیار پرطرفدار است. معمولا نژاد این کشورها به صورتی است که پف در پلک اکثریت آنها دیده میشود و به اصطلاح به آنها چشم بادامی میگویند.

مزایای بلفاروپلاستی

از بهترین مزیت عمل جراحی بلفاروپلاستی میتوان به بهبود کیفیت دید اشاره کرد. همچنین این عمل باعث میشود جوانسازی صورت شکل بگیرد و جذابیت بیشتری به صورت بدهد.

بهترین سن برای انجام عمل بلفاروپلاستی

 در واقع سن مشخصی برای این عمل وجود ندارد و هر فردی در هر سنی می‌تواند عمل جراحی پلک را انجام دهد.

 اما با توجه به اینکه همه افراد معمولاً در سن ۳۰ سالگی به بالا کم کم افتادگی پلک پیدا می‌کنند و هر چقدر سن بیشتر می‌شود افتادگی پلک نیز بیشتر در صورت نمایان می‌شود.

 بیشترین آمار عمل جراحی پلک بین سنین 35 تا ۶۰ سالگی می‌باشد.


 

هزینه بلفاروپلاستی

عواملی چون میزان چین و چروک، تخصص و دستمزد پزشک در تعیین قیمت این عمل بسیار تاثیرگذار است. به همین دلیل نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت.

در حالت کلی هزینه عمل بلفاروپلاستی در کلینیک GMK(گل) چیزی حدود 6 تا 8 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه و مزوژل صورت


 

مزوژل

با بالا رفتن سن، از طراوت و زیبایی پوست صورت کاسته میشود پوست دچار چین و چروک میشود. با پیشرفت علم و تکنولوژی روشهای زیادی برای جبران این عارضه به وجود آمده است که یکی از آنها تزریق مزوژل به پوست است که باعث میشود مجددا پوست طراوت و شادابی خود را به دست بیاورد و به جوانی برسد.

در ادامه این مبحث بیشتر با انواع مزوژل و قیمت آن توضیح خواهیم داد.

نحوه انجام مزوژل

مزوژل به صورت جلپرو و پروفایلو تزریق میشود که این دو هم چند روش متفاوت دارند.

در حالت کلی برای هر جلسه باید 2 سی سی مزوژل تزریق کنید که این کار توسط متخصص زیبایی به داخل پوست انجام میگیرد که در نهایت نتیجه آن آبرسانی به پوست میشود.

این کار باعث میشود که ویتامین و پروتئین به پوست برسد و پوست شروع به کلاژن سازی کند که در نهایت شادابی و جوانی پوست و چهره را به ارمغان می‌آورد.

مزایای مزوژل

  • آبرسانی پوست

  • درمان شلی و چروک پوست

  • ترمیم بافت مرده پوست

  • کلاژن سازی و پیشگیری از پیری زودرس

  • ترمیم اسکار و آکنه

  • رفع تیرگی و سیاهی دور چشم

  • جوانسازی و طراوت و شادابی پوست

قیمت مزوژل صورت

همانطور که در بالا خدمت شما عزیزان عرض کردیم، مزوژل چند نوع دارد که هر کدام از آنها نیز با چندین روش مختلف تزریق میشوند و هر کدام قیمت متفاوتی با همدیکر دارند.

شما زیباجویان عزیز برای اطلاع از قیمت مزوژل صورت میتوانید با کارشناسان کلینیکGMK تماس حاصل نمایید تا علاوه بر اعلام قیمت، شما را در امر انجام این عمل به طور کامل راهنمایی کنند.

بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه و مزوژل صورت

لیفت ابرو

لیفت ابرو به دو صورت جراحی و آرایشگاهی انجام میشود که باید خدمت شما عرض کنیم که روش آرایشگاهی خیلی موقتی و زودگذر است و در بهترین حالت 20 روز تداوم دارد اما روش جراحی دائمی است و ابرو شما همیشه بالا میماند.

با انجام لیفت ابرو چین و چروک پیشانی از بین میرود و خط اخم نیز اصلاح میشود. در واقع لیفت ابرو باعث میشود که چهره از حالت عصبانی و غمگینی به چهره‌ای شاد و جذاب تبدیل شود.

یکی دیگر از مزایای این عمل، بالا رفتن پلک و تا حدودی رفع افتادگی پلک میباشد.

نحوه انجام عمل لیفت ابرو

برای انجام عمل لیفت ابرو ابتدا پوست را در جایی که مو سر روییده شکاف میزنند و به اندازه‌ای که چین و چروک آن برطرف شود برش میزنند و در آخر بخیه میزنند تا چین و چروک آن برطرف شود.

مزایای لیفت ابرو

  • رفع چین و چروک پیشانی

  • رفع خط اخم

  • شادابی و جذابی چهره

  • تا حدودی رفع افتادگی پلک

  • بالا آمدن ابرو و زیباتر شدن چهره

قیمت لیفت ابرو

برای انجام لیفت ابرو ابتدا باید صورت شما مورد بررسی قرار گیرد تا متخصص پوست و مو، پوست شما را معاینه کند. برای تعیین قیمت لیفت ابرو مواردی از جمله: تبحر و تخصص پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، میزان چین و چورک پوست شما و ... لازم است بررسی شود.

در حالت کلی هزینه لیفت شقیقه بین 15 تا 30 میلیون تومان هزینه در برخواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت و هزینه عمل لیفت ابرو یا عملهای جراحی دیگر با کارشناسان و متخصصان کلینیک GMK در تماس باشید.

بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه و مزوژل صورت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha