مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تاکید بر استمرار خدمت با توانی بیش از روز های غیر تعطیل گفت: تعطیلی و محدودیت در چرخه تولید و توزیع شیر خشک نخواهیم داشت

تعطیلی و محدودیت در چرخه تولید و توزیع شیر خشک نداریم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علی رضا رستمی با اشاره به تلاش‌های مستمر همکاران ستادی و معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و شرکای کاری در سال 1402 گفت: جهت نظارت بر حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل بویژه در ایام پایانی سال جاری و نوروز پیش رو با همان شدت و حدت ایام غیر تعطیل مشغول خدمت خواهیم بود.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور فعال همکاران، از شرکت‌های توزیع کننده شیر خشک خواسته‌ایم از تعطیلی و حتی محدود نمودن چرخه توزیع پرهیز کنند. لذا این اطمینان را به مردم می‌دهیم که چرخه شیرخشک از تولید تا انتقال به شعب استانی و در نهایت داروخانه، وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود.

مدیر کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو در ادامه سخنانش با اشاره به بررسی ذخایر انواع شیر خشک و غذای ویژه در داروخانه‌ها، گفت: تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هر نوع کمبود در ایام نوروز اندیشیده شده است.

وی از جمله اقدامات دیگر حوزه مذکور را بازرسی از داروخانه‌های منتخب و بررسی میزان موجودی و عرضه شیرخشک‌های رژیمی قبل از ایام نوروز عنوان کرد.

به گفته رستمی، معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور به شکایت های دریافتی رسیدگی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha