پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

معاون درمان وزارت بهداشت، در بازدید از بخش اورژانس بیمارستان شهدای تجریش به ارزیابی روند خدمت رسانی به بیماران پرداخت. سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، به صورت سرزده از نحوه ارائه خدمات در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش بازدید کرد.

آغاز بازدید از بیمارستان‌های پایتخت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،وی ضمن حضور در بخش اورژانس بیمارستان از نزدیک به بررسی پرونده بیماران و نحوه خدمت رسانی به بیماران در این مرکز پرداخت.معاون درمان وزارت بهداشت همچنین ضمن عیادت و گفت‌وگو با بیماران در بخش اورژانس، رضایتمندی آنان از خدمات ارائه شده را جویا شد.کریمی نیز در ادامه این بازدید با همکاران به گفت‌وگو پرداخت و از زحمات و تلاش شبانه روزی صادقانه آنان در ایام تعطیلات به مسافرین نوروزی قدردانی کرد.

در ادامه، معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی ضیاییان، فیروزآبادی و لقمان حکیم بازدید کرد و روند ارائه خدمات و آمادگی بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران همزمان با تعطیلات عید نوروز را مورد بررسی قرار داد.

کریمی همچنین در گفتگو با برخی از بیماران و همراهان ضمن شادباش سال نو و آرزوی بهبود بیماران، از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات و نیازمندی‌های این مراکز قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha