معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت استخدام نیروهای تربیت بدنی را تشریح و اعلام کرد: آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان مهر امسال در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربیان تربیت بدنی مهر امسال سر کلاس می‌روند

به گزارش سلامت نیوز، صادق ستاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره استخدام معلمان ورزش و مراقبان سلامت در آزمون استخدامی اظهار داشت: قرار است که در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش چهار هزار و ۱۷۰ مربی تربیت بدنی و سلامت و ۶ هزار مربی پرورشی و تربیت بدنی استخدام شوند.

وی افزود: آزمون پس از ماه مبارک رمضان در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و فرایند استخدام به گونه‌ای پیش می‌رود که پذیرفته‌شدگان مهر سال آینده در کلاس‌های درس حاضر شوند.

آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش با حضور بیش از ۶۳۰ هزار داوطلب در روز جمعه ۱۸ اسفند برگزار شد، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش پیشتر درباره سایر آزمون‌های استخدامی گفت: امسال برگزاری آزمون استخدامی بخش کیفیت بخشی را به جهاد دانشگاهی سپردیم، حدود ۱۹ هزار و ۱۳۰ معلم سلامت، پرورشی و ورزش را جذب می‌کنیم و این آزمون در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز آزمون دبیری متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود که برای هم شاخه نظری و مهارتی و هنرستان‌ها است و در این آزمون بیش از ۲۲ هزار نفر جذب خواهند شد.

احمدی لاشکی یادآور شد: آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان هم که برای نخستین بار مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۲، در زمان ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و آنجا هم پیشنهاد جذب بیش از ۳۰ هزار نفر ارائه شده است که اگر این اتفاقات رخ دهد، کم کم مشکلات نیروی انسانی که مهمترین مشکل آموزش و پرورش است، حل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha