دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 370101

راننده یک نیسان آبی در جاده‌های اطراف تهران با صحنه رها کردن یک جسد توسط راننده یک خودرو ۲۰۶ مواجه شد و موضوع را به پلیس گزارش کرد و همین موضوع کارآگاهان را به سوی قاتل راهنمایی کرد.

قتل ناموسی مرد جوان با شلیک گلوله به سرش

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، ساعت ۱۱ شب ۲۴ اسفند راننده نیسانی در حال عبور از پارک جنگلی اطراف مسگرآباد بود که با صحنه وحشتناکی مواجه شد. او یک خودروی ۲۰۶ را دید که راننده‌اش برای چند لحظه درکنار خیابان توقف کرده و ناگهان از خودرو پیاده شد و جسد مردی را از داخل خودرو بیرون آورد و متواری شد.

راننده نیسان زمانی که به سراغ مرد جوان رفت، متوجه شد که به قتل رسیده و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. بدنبال تماس مرد نیسان سوار، تیم جنایی راهی محل شده و تحقیقات به دستور بازپرس موسی رضازاده آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که از زمان مرگ مدت زیادی نمی‌گذرد و مرد جوان با شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده است. هویت مرد جوان نامشخص بود اما با بررسی شماره پلاک خودروی پژو ۲۰۶ مشخص شد که خودرو متعلق به مردی به نام بهزاد است. تصویر صاحب خودرو با تصویر مقتول یکی بود و بدین ترتیب هویت قربانی جنایت به دست آمد.

در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ خانواده بهزاد رفته و آنها سرنخ مهمی را در اختیار کارآگاهان قرار دادند.

یکی از اعضای خانواده بهزاد در تحقیقات گفت: پسرمان مدتی است که با دختری به نام فرانک کار می‌کند اما با او به اختلاف مالی برخورد کرده بود حتی فرانک از پسرمان شکایت کرد و دادگاه بهزاد را محکوم به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان کرد. برادر فرانک هم در این مدت چندین بار برای پسرمان خط و نشان کشیده بود، تصور می‌کنیم که او در این ماجرا نقش داشته باشد.

در ادامه تحقیقات خودروی ۲۰۶ مقتول نیز در اطراف خانه فرانک پیدا شد و برادر او بازداشت شد.

متهم جوان در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد: خواهرم با مقتول اختلاف مالی داشتند و در دادگاه هم محکوم شده بود. اما او مدام برای خواهرم و نامزدم ایجاد مزاحمت می‌کرد. چندین بار به او تذکر داده بودم اما بهزاد دست بردار نبود و درنهایت شب حادثه با او قرار گذاشتم و با اسلحه‌ای که از قبل داشتم به او شلیک کردم و او را به قتل رساندم. جسد را در حوالی مسگرآباد در خیابان رها کردم و از آنجا متواری شدم.

اما ۲۴ ساعت بعد از اعترافات، مرد جوان اظهاراتش را تغییر داد و مدعی شد که جنایتی مرتکب نشده و به خاطر ترس و توهمی که داشته، اعتراف کرده است. با اظهارات جدید مرد جوان، به دستور بازپرس شعبه یادزهم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha