مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماریهای خاص و صعب‌العلاج در دفاتر پیشخوان منتخب خبر داد.

امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص در دفاتر پیشخوان منتخب

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت استان تهران، محمد غلام نژاد افزود: با هدف افزایش رضایت بیمه شدگان گرامی و ایجاد دسترسی بیشتر برای بیماران مبتلا به بیماریهای خاص و صعب العلاج، اداره کل بیمه سلامت استان تهران، ترتیبی اتخاذ کرد تا پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماریهای خاص وصعب العلاج در تعدادی از دفاتر پیشخوان منتخب امکان پذیر شود.

وی اظهار داشت: براین اساس علاوه بر امکان پذیرش اسناد بیماران خاص و صعب العلاج در ادارات بیمه سلامت شهرستانهای تابعه استان تهران، شهرری، شمیرانات و میدان انقلاب، این خدمت در برخی از دفاتر پیشخوان منتخب شامل دفتر پیشخوان نوبنیاد، تجریش، شهرری، تهرانپارس، آزادی، ستارخان، رسالت و میرداماد نیز راه اندازی شده است تا از این طریق، ضمن دسترسی بیشتر برای بیمه شدگان گرامی، گروه بیشتری از بیماران از حمایت دولت در صندوق بیماریهای خاص وصعب العلاج بهره مند شوند.

غلام نژاد تصریح کرد: بیمه شدگان گرامی جهت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس مندرج در همین پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha