سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 370140

مرد جوانی با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی برای همسر سابقش ایجاد مزاحمت می‌کرد، اما در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

شوهر سابق آبروی زنش را در اینترنت برد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس درخصوص مردی که با انتشار مطالب کذب در فضای مجازی برای همسر سابقش ایجاد مزاحمت می‌کرد، گفت: خانمی‌ ۳۶ ساله با ارائه دستور قضایی به این پلیس مراجعه کرد و مدعی بود مدتی است که افراد مختلف از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و یا به صورت تلفنی برای من ایجاد مزاحمت می‌کنند که رسیدگی به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس ‌فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی سرانجام متهم را که مردی ۴۰ ساله بود، شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را احضار کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه متهم همسر سابق این خانم بوده و به دلیل مشکلاتی که با وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا ایجاد مزاحمت در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸ گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha