دختری که دلباخته خواستگار اینستاگرامی خود شده بود برای رسیدن به او خودش را ربود.

نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، چند ماه قبل دختری به نام نازنین در اینستاگرام با پسری به نام محمد آشنا شد. ارتباط آنها ادامه داشت تا اینکه محمد از او خواستگاری کرد اما نازنین وقتی موضوع را با خانواده اش در میان گذاشت با مخالفت شدید آنها روبه‌رو شد. پدر و مادر نازنین معتقد بودند که دخترشان کم سن و سال است و نباید به خواستگار اینترنتی خود اعتماد کند.

نازنین که به شدت دلباخته خواستگارش شده بود برای رسیدن به او نقشه عجیبی کشید. نقشه‌ای که پای او را به دادسرای جنایی تهران باز کرد.

گزارش آدم ربایی


چند روز قبل والدین نازنین قدم در اداره پلیس گذاشتند و خبر از ربوده شدن دخترشان دادند. پدر نازنین گفت: دخترم آخرین بار برای رفتن به کلاس زبان از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. هرچه با موبایلش تماس گرفتیم خاموش بود تا اینکه فرد ناشناسی به من زنگ زد و گفت دخترم را گروگان گرفته است. وی می گفت که او در یک اتاقک متروکه واقع در حاشیه تهران زندانی کرده اند و در ازای آزادی وی دو میلیاردتومان می‌خواهند و در غیراینصورت جان دخترم را می گیرند. فرد آدم ربا حتی ما را تهدید کرد که اگر پلیس را در جریان قرار دهیم، دخترم را نخواهیم دید.

یک هفته بعد


تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران زیر نظر قاضی عظیم سهرابی بازپرس دادسرای جنایی تهران برای شناسایی آدم‌ربایان و آزادی دختر ربوده شده ادامه داشت تا اینکه ۷ روز بعد دختر جوان به خانه برگشت. او که فریب خواستگار اینترنتی خود را خورده بود گفت: وقتی خانواده ام با ازدواج من و محمد مخالفت کردند، کینه عجیبی از آنها به دل گرفتم. محمد گفت تمام طلا و جواهرات مادرت، سکه و دلارهای پدرت را سرقت کن تا زندگیمان را با هم شروع کنیم. او آنقدر در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم به سرقت اموال گرفتم.

وی ادامه داد: پس از فرار از خانه، نزد محمد رفتم. او خانه ای در اطراف تهران برای یک هفته اجاره کرده بود. می گفت طلا و دلارها را می فروشیم تا با هم به ترکیه برویم و در آنجا زندگی کنیم. اما مدعی شد برای شروع زندگی پول کم داریم و باید از خانواده ام پول بگیریم. قرار شد به دروغ نزد خانواده ام ادعا کنیم که مرا ربوده اند اما فکرش را نمی کردیم خانواده ام، ‌پلیس را در جریان قرار بدهند. این پایان ماجرا نبود چون پس از یک هفته متوجه شدم محمد مرا فریب داده است. او به بهانه خرید بلیت ترکیه از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. آنجا بود که متوجه شدم همه اینها نقشه بوده تا اموال خانواده‌ام را به جیب بزند.

ماموران در گام بعدی، تحقیقات برای دستگیری محمد را ادامه داده و موفق شدند او را دستگیر کنند. وی در بازجویی‌ها گفت: وقتی متوجه شدم وضع مالی خانواده نازنین خوب است، وسوسه شدم تا از آنها سرقت و اخاذی کنم. نقشه سرقتم گرفت اما اخاذی ام نه. بعد از ترسم، ‌تصمیم به فرار گرفتم و نازنین را قال گذاشتم اما در نهایت دستگیر شدم.

تحقیقات از این متهم دستگیر شده ادامه دارد، این درحالیست که بخشی از طلاهای مسروقه در خانه پسرفریبکار کشف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    وای چه قدر تلخ و پند آموز واقعا آد م نباید تو اماکن بد آشنا شه تا به همچین سرنوشت تلخی دچار شه