شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 370638

آیا می‌دانید برخی از انواع آزمایش‌ها را می‌توانید در منزل و یا حتی محیط کار خود انجام دهید و نیاز به مراجعه حضوری نیست؟

چگونگی انجام آزمایش در منزل

آزمایش در منزل یکی از بهترین خدماتی است که در چند سال اخیر در برخی از آزمایشگاه‌های کشور همانند آزمایشگاه نارون انجام می‌شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا برای شما توضیح دهیم که آزمایش در منزل چگونه پیش می‌رود و آیا این قبیل تست‌ها به اندازه حضور در آزمایشگاه دقیق هستند یا خیر.

نحوه انجام آزمایش در منزل

حتی اگر شما بهترین آزمایشگاه در تهران را انتخاب کنید، باز هم این مسأله برای شما مهم است که بدانید آزمایش در منزل به چه صورت انجام می‌شود و دقت آن چه اندازه است. به هر حال نتیجه آزمایش تعیین‌کننده وضعیت سلامت شما می‌باشد. به خصوص اگر شما برای پیگیری روند درمان یک بیماری می‌خواهید آزمایش انجام دهید، پس برای شما بسیار مهم است که بهترین آزمایشگاه در تهران را انتخاب کنید و تست با دقت بالایی انجام شود. بنابراین لازم است شما در مورد چگونگی انجام آزمایش در منزل اطلاعات کاملی داشته باشید:

تماس با آزمایشگاه مورد نظر

در اولین قدم شما باید با آزمایشگاهی که خدمات آزمایش در منزل را نیز ارائه می‌کند تماس بگیرید. مسلماً در اولین قدم باید به سراغ بهترین آزمایشگاه بروید چون همانگونه که گفتیم دقت کارشناسان در آزمایشگاه، حضور متخصصین و همچنین نوع تجهیزات، تعیین‌کننده نتیجه تست و وضعیت سلامتی شما خواهد بود.

ثبت درخواست توسط کارشناسان

در مرحله بعدی درخواست شما توسط کارشناسان در آزمایشگاه مربوطه به ثبت خواهد رسید. در صورتی که امکان انجام آزمایش مورد نظر شما در منزل وجود داشته باشد، آدرس و زمان حضور در منزل از شما پرسیده می‌شود.

اعزام پرسنل به منزل یا محل کار

تفاوتی نمی‌کند شما می‌خواهید آزمایش را در خانه انجام دهید و یا از کارشناسان می‌خواهید که به محل کار مراجعه کنند؛ به هر حال پرسنل بعد از دریافت آدرس از شما، در اولین فرصتی که شما تعیین کرده‌اید به محل کار یا منزل مراجعه خواهند کرد. تمامی تجهیزات برای نمونه‌گیری و ذخیره‌سازی نمونه تا رسیدن به آزمایشگاه در اختیار پرسنل متخصص قرار می‌گیرد.

اعلام نتیجه آزمایش در زمان مشخص شده

بعد از اینکه نمونه‌ها به آزمایشگاه منتقل شد، همانند سایر آزمایشاتی که به صورت حضوری در آزمایشگاه انجام می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتیجه به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چگونگی انجام آزمایش در منزل

انجام آزمایش در منزل چه مزیت‌هایی دارد؟

حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده است که اگر ما می‌توانیم به نزدیکترین آزمایشگاه به محل زندگی یا محل کار خود برویم چه لزومی دارد از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنیم؟ اجازه دهید با یکدیگر مزیت ‌های آزمایش در منزل را بررسی کنیم:

  1. شاید شما دوست دارید آزمایش خود را تحت نظر بهترین آزمایشگاه انجام دهید ولی به دلیل مسافت بسیار زیادی که از منزل تا این آزمایشگاه وجود دارد و ترافیک‌های سنگین شهری، مجبور می‌شوید به سراغ مراکز دیگر بروید. اما اگر خدمات آزمایش در منزل را انتخاب کنید، به راحتی در هر زمانی که اعلام می‌کنید، نیروهای متخصص از بهترین آزمایشگاه در تهران به منزل شما می‌آیند و بدون اینکه درگیر ترافیک‌های شهری شوید و یا زمان زیادی را از دست بدهید، آزمایش برای شما انجام خواهد شد.
  2. در اوج زمان کرونا و یا بیماری های فصلی که مراجعه به مراکزی همانند آزمایشگاه‌ها احتمال آلوده شدن افراد را بیشتر می‌کرد، مسلماً آزمایش در منزل بهترین خدمتی بود که آزمایشگاه‌ها برای مردم عزیز ما ارائه کردند.
  3. شاید شما به دلیل ابتلا به یک بیماری مجبور هستید تست‌هایی را در بازه‌های زمانی منظم انجام دهید ولی در مواقعی که یک بیماری در حال اپیدمی شدن است، باید در خانه بمانید تا شما درگیر بیماری نشوید. بنابراین در چنین شرایطی بهتر است آزمایش در منزل را انجام دهید.
  4. شاید شما یا یکی از اعضای خانواده به دلیل آسیب بسیار زیادی که در یک سانحه متحمل شده‌اید، به راحتی نمی‌توانید جابجا شوید. هر جابجایی می‌تواند به ستون مهره‌ها و یا به اسکلت بدن شما آسیب بیشتری وارد کند. بنابراین به جای اینکه برای انجام آزمایش به آزمایشگاه بروید، می‌توانید از خدمات آزمایش در منزل بهره‌مند شوید.
  5. انجام آزمایش در منزل برای افراد سالمند که توان حرکت ندارند، واقعا ایده‌آل است.

همان گونه که در این مطلب متوجه شدید انجام آزمایش در منزل واقعاً به راحتی پیش می‌رود. هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید. با بهترین آزمایشگاه در تهران، آزمایشگاه نارون تماس بگیرید؛ درخواست خود را مطرح کنید و اگر امکان انجام آزمایش شما در منزل وجود داشت، ما دقیقاً در تاریخی که شما مشخص می‌کنید کارشناسان خود را به منزل اعزام خواهیم کرد. پس بدون استرس و نگرانی و بدون تلف شدن وقت می‌توانید تمامی تست‌های خود را انجام دهید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha