شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 43699
سلامت نیوز: کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به 7 هزار 980 بازرسی از اماکن توزیع مواد غذایی در تهران از ارجاع 769 امکنه غیرمجاز به دادگاه و کشف 2683 کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز خبر داد.

قاسم قنبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آغاز مانور بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند در سراسر کشور و به خصوص تهران اظهار داشت: در پی 7 هزار و 980 بازرسی کارشناسان بهداشت محیط در جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، 769 امکنه غیرمجاز به دادگاه و مقامات قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به کشف 2 هزار و 683 کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز از اول اسفند تا چهارشنبه 10 اسفند در پی بازرسی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: بسیج سلامت نوروزی با نظارت و بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط در تهران و سراسر کشور تا 15 اسفند ادامه دارد.

قنبری خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی می‌توانند با سامانه کشوری الکترونیکی بهداشت محیط وزارت بهداشت با شماره 09678 تماس بگیرند و تهرانی‌ها نیز با تماس با شماره 44143691 که مربوط به ستاد فوریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است می‌توانند شکایت و تخلفات بهداشتی را گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha