شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
سلامت نیوز: این خانواده که در یکی از شهرکهای حاشیه ای شهر کرمان در زمینه توزیع و پخش مواد مخدر نقش داشتند سرانجام در یکی از شبهای فروردین ماه گذشته قربانی یکی از طعمه های خود شدند و به این ترتیب این خانواده که شامل پدر و مادر و فرزندشان بودند پایان داستانی را رقم زدند که از آن می توان به سرانجامی برای وارد شدن به این راه سیاه یاد کرد.

قانون- در حالی کارشناسان نسبت به افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی در جامعه هشدار می دهند که انتشار خبر قتل عام یک خانواده کرمانی که عامل اصلی آن مواد مخدر روان گردان اعلام شده است مردم کرمان را شوک زده کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، انتشار خبر قتل عام خانوادگی در شهرک صنعتی کرمان در چند روز اخیر موجب نگرانی اقشار مختلف جامعه در کرمان شد اما نگرانی تاسف برانگیر این است که خانواده ای که قربانی این جنایت در کرمان شدند از مدتها قبل خود قربانی مواد مخدر صنعتی شده بودند.
این خانواده که در یکی از شهرکهای حاشیه ای شهر کرمان در زمینه توزیع و پخش مواد مخدر نقش داشتند سرانجام در یکی از شبهای فروردین ماه گذشته قربانی یکی از طعمه های خود شدند و به این ترتیب این خانواده که شامل پدر و مادر و فرزندشان بودند پایان داستانی را رقم زدند که از آن می توان به سرانجامی برای وارد شدن به این راه سیاه یاد کرد.
پس از گذشت مدتها سرانجام یکی از مسئولان قضایی کرمان در این خصوص اظهار نظر کرد و با کنار زدن ابهامها و شایعات اخیر پرده از این جنایت هولناک برداشت.

دادستان کرمان با هشدار به خانواده ها در خصوص مصرف مواد مخدر توسط فرزندانشان گفت: جنایت اخیر در شهرک صنعتی کرمان تحت تاثیر مواد روان گردان اتفاق افتاده است.
یدالله موحد افزود: تحقیقات و بررسی های جنایی پیرامون جنایت هولناک و تأسف برانگیز فروردین ماه سال جاری در شهرک صنعتی کرمان، نشانگر این است که این حادثه ناشی از مواد افیونی علی الخصوص مواد روان گردان بوده است.
وی افزود: متأسفانه این خانواده به واسطه فعالیت وسیع در امر تهیه و توزیع مواد روان گردان از نوع شیشه و مرکز قراردادن منزل مسکونی خود به عنوان مقر توزیع، فروش و استعمال مواد افیونی و تردد افراد مختلف و ناشناس به این منزل خود قربانی روابط ناسالم و رفتارهای مجرمانه شده اند.
وی از دستیابی به اطلاعات اولیه برای دستگیری مجرمین حادثه خبرداد و اظهار داشت: بازپرس ویژه قتل و پلیس آگاهی اقدامات وسیعی را برای شناسائی قاتل یا قاتلین انجام داده و به نتایجی هم رسیده اند.
وی ابراز امیدواری کرد که پس از طی مراحل قانونی شهروندان در روزهای آینده در جریان ابعاد بیشتری از این حادثه قرار گیرند.
وی همچنین به شایعه پراکنیها در خصوص این حادثه اشاره کرد و گفت: از مردم و رسانه ها می خواهم از انتشار اخبار خلاق واقع در این خصوص خودداری کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha