معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره یه اینکه میران ریزگردها در پایان هفته افزایش می‌یابد گفت: هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار دارد نیازی به تشکیل جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوا نیست.

سلامت نیوز : محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به پرسشی مبنی‌براینکه آیا میزان ریزگردهای شهر تهران افزایش یافته است، اظهار داشت: پیش‌بینی هواشناسی درباره افزایش ریزگردهای تهران اشتباه بود و در حال حاضر وضعیت بهتر است.

وی ادامه داد: آخرین پیش‌بینی هواشناسی این است که در آخر هفته جاری میزان ریزگردها افزایش  و آلودگی هوا بیشتر می‌شود.معاون عمرانی استانداری تهران بیان داشت: هم‌اکنون در شرایط ناسالم قرار داریم ولی نیازی به تشکیل کمیته اضطراری آلودگی هوا نیست.محمودی در پاسخ به اینکه آیا افزایش ریزگردها در سلامت مردم نقش مستقیمی دارد، یادآور شد: مشکل خاصی برای سلامت مردم به وجود نمی‌آید. با مکاتبات بین‌المللی با کشورهای همسایه امیدواریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.وی با اشاره به اینکه معضل ورود ریزگردها به داخل کشور را باید دولت حل کند افزود: در شهر تهران به دلیل وضعیت آسفالت، ساختمان‌های فرسوده و لنت‌های ترمز تولید ریزگرد داریم که شهرداری باید اقدامات لازم را انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha