سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲
سلامت نیوز :معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت شهر تهران با اشاره به طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر تهران، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا از برگشت دوباره آنها به شهر جلوگیری کنیم.

رضا جاگیری در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به آغاز فصل گرما در تهران گفت: تعداد متکدیان با شروع گرما در سطح شهر افزایش می‌یابد.

معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت شهر تهران در خصوص جمع‌آوری متکدیان گفت:‌ برنامه های زیادی در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه کارهای زیربنایی و ساختار جمع‌‌آوری را گسترش داده ایم، گفت:‌همچنین طرح های ضربتی برای جمع‌آوری متکدیان وجود دارد که هماهنگی‌هایی لازم را با پلیس در این زمینه انجام داده‌ایم.

جاگیری با اشاره به اینکه سطح جمع‌آوری متکدیان را افزایش داده‌ایم، گفت: همچنین ظرفیت پذیرش را بالا برده تا بتوانیم آنها را نگهداری کنیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا با دستگاه قضایی هماهنگ کنیم که بتوانیم این افراد را بیشتر در این مراکز نگه داریم تا دوباره وارد شهر نشود، گفت: ‌البته این موضوع بستگی به نظر دستگاه قضایی دارد چرا که ما نمی توانیم بدون حکم قضایی از این افراد نگهداری کنیم.

به گفته جاگیری ،هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گرفته تا بتوانیم این افراد را بیشتر در مراکز نگهداری کنیم تا دوباره به سطح شهر بازنگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha