معاون سلامت وزارت بهداشت گفت: ‌راه اندازی كلیه مراكز و موسسات تشخیصی، بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستانها، مراكز جراحی محدود و سرپایی، تصویر برداری پزشكی، درمانگاه‌ها و سایر مراكز در تمام نقاط كشور از جمله شهرهای بزرگ و به خصوص تهران بلامانع است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر سید موید علویان افزود: این اقدام به منظور توسعه و سرمایه گذاری بخش خصوصی و شكوفاتر شدن اقتصاد در عرصه سلامت كشور كه نتیجه آن، ارتقا سطح كیفی و كمی خدمات بهداشتی،‌تشخیصی و درمانی ارائه شده به عموم مردم خواهد بود.

وی افزود:‌ طبق اصول 44 و 29 قانون اساسی و نیز ماده‌های 89 و 136 قانون برنامه پنج ساله چهارم، راه اندازی مراكز مذكور وجهه قانونی دارد و صدور مجوزهای فوق در چارچوب مصوبات و آیین نامه‌های مربوطه صورت گرفته است و تاكید می‌شود كه هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و سطح بندی سایر محدودیت‌ها در بخش خصوصی ملغی شده است.

معاون سلامت وزارت بهداشت در پایان یادآور شد: كلیه افراد می‌توانند درخواست خود را به معاونت درمان دانشگاه‌ها و دانشكده‌های علوم پزشكی تحویل دهند و كلیه معاونین درمان موظف به همكاری و تسریع در ارسال پرونده‌های متقاضیان به وزارت بهداشت به منظور طی مراحل و صدور مجوزهای قانونی برای موسسین می‌باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha