سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 54626

حدادی پس از بازگشت از رقابت‌های المپیك در فرودگاه امام خمینی‌ (ره) در جمع خبرنگاران اظهار كرد: همین امروز به آذربایجان می‌روم تا هر كمكی كه از دستم برآید برای این مردم نازنین انجام دهم...

احسان حدادی به کمک زلزله زدگان می رود
سلامت نیوز :  قهرمان تاریخ ساز دو و میدانی کشورمان بلا فاصله پس از بازگشت از المپیک اعلام کرد که برای همدردی و کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان به این منطقه سفر خواهد کرد.

احسان حدادی که بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت در جمع مردم به خبرنگاران گفت: " تصمیم دارم مدال خود را به بچه‌های سرطانی هدیه كنم و همین امروز نیز برای كمك به زلزله زدگان آذربایجان به این استان سفر می‌كنم."

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفاف ؛ احسان حدادی پس از بازگشت از رقابت‌های المپیك در فرودگاه امام خمینی‌ (ره) در جمع خبرنگاران اظهار كرد: واقعا از این استقبال پرشور شگفت زده شدم. واقعا نمی‌دانم چگونه از این مردم خوب تشكر كنم كه این قدر به من لطف داشتند. خوشحالم كه توانستم دل آنها را شاد كنم. البته شرمنده شدم كه طلا نگرفتم، اما قول می‌دهم كه در آینده و در مسابقات جهانی و المپیك بعد حتما برای مردم طلا بگیرم. این مردم هستند كه به من انرژی و روحیه می‌دهند و واقعا قدردان زحمات آنها هستم كه این چنین من را حمایت می‌كنند.

حدادی در حالی كه مدال خود را به گردن آویخته بود و می‌بوسید، گفت: من تصمیم دارم كه این مدال را به بچه‌های سرطانی هدیه كنم. بچه‌های سرطانی را خیلی دوست دارم و دلم می‌خواهد دلشان را شاد كنم. واقعا از شنیدن حادثه غمناك زلزله آذربایجان متاسف شدم. من همین امروز به آذربایجان می‌روم تا هر كمكی كه از دستم برآید برای این مردم نازنین انجام دهم. امیدوارم كه هر چه زودتر وضعیت زلزله زدگان سامان داده شود و از درگاه خدا می‌‌خواهم تا به داغدیدگان زلزله صبر دهد.

حرکت قابل ستایش نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در سفر به مناطق زلزله زده درحالی است که بسیاری از چهره های مختلف ورزشی و غیر ورزشی در این روزها تنها به صدور پیام هایی برای ابراز همدردی اکتفا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha