سلامت نیوز : یک جراج پلاستیک به دلیل گران فروشی با حکم تعزیراتی 17 میلیون تومان جریمه شد.

محمد حسن سرابیان در گفتگو با مهر، با اعلام برخی از پرونده های مختومه شده در تعزیرات حکومتی گفت: در یک پرونده یک پزشک متخصص به دلیل اخذ وجه اضافی (گرانفروشی) از سوی شعبه تعزیرات حکومتی شهر ساری به جزای نقدی محکوم شد.

در این پرونده به دنبال شکایت شاکی خصوصی مبنی بر اخذ وجه اضافی بر تعرفه از سوی یک جراح پلاستیک متخلف در قبال انجام عمل جراحی، پرونده ای در شعبه تعزیرات حکومتی مطرح و رئیس شعبه مذکور پس از اخذ نظر کارشناسی از کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی و ابلاغ احضاریه تخلف وی را محرز تشخیص و رای به محکومیت به پرداخت 17 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت و شاکی صادر کرد.

جریمه 82 میلیون تومانی قاچاقچیان تلفن همراه

وی افزود در پرونده ای دیگر ماموران نیروی انتظامی شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی طی بازرسیهای خود مقادیری البسه وانواع گوشی تلفن همراه و187 هزارنخ سیگارخارجی قاچاق کشف و پرونده هایی در این رابطه تشکیل شد.

وی افزود: با اعلام شکایت گمرک شهرستان پرونده های فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارجاع شد و شعبه یاد شده با توجه به محتویات موجود در پرونده ها، متخلفین را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 82 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha