سلامت نیوز : انتخابات انجمن پزشکان عمومی کشور پس از کش و قوس‌های فراوان و البته با تاخیر، بالاخره 23 تیر امسال برگزار شد که برگزار شدنش هم در جای خود حاشیه‌های فراوانی داشت.بعد از ظهر همان روز پزشکان منتظر نتیجه این انتخابات بودند ولی نتیجه چیز دیگری بود. شکایت حسن هویدا، رئیس سابق انجمن پزشکان عمومی از نحوه برگزاری انتخابات.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ هویدا با نامه‌ای به وزیر بهداشت عنوان کرده بود که تنها 726 نفر کارت مجمع را دریافت کرده‌اند در حالی که بیش از 1100 رآی به صندوق‌ها ریخته شده و این آرا مربوط به افراد غیرپزشکی است که با اتوبوس از شهرهای دیگر آورده شدند.

آن سوی ماجرا نامه هیئت رئیسه مجمع پزشکان عمومی به وزیر بود که صحت انتخابات را تایید و اعلام شده بود که 1120 رای صحیح به صندوف انتخابات انجمن علمی پزشکان عمومی ریخته شده و اثر انگشت تمام رای دهندگان موجود است.حال بیش از 3 ماه از این انتخابات می‌گذرد و انجمن پزشکان عمومی هنوز بلاتکلیف است.

برای بار چندم موضوع را از نادر ممتاز منش، رئیس امور کمیسیون های انجمن‌های پزشکی وزارت بهداشت جویا شدیم که پاسخ همان جمله «موضوع همچنان در دست بررسی است» بود. قانع نشدیم و از ممتاز منش خواستیم تا به این بررسی‌های انجام شده اشاره‌ای کند. وی گفت: باید یکسری اطلاعات دیگر به کمیسیون برسد تا کمیسیون تصمیمات لازم را اتخاد کند.

رئیس امور کمیسیون انجمن‌های پزشکی در وزارت بهداشت در پاسخ به اینکه با گذشت بیش از 3 کاه آیا روند بررسی‌ها طولانی نشده گفت: از نظر ما بررسی‌ها کامل بود و شاید تا الان هم نتیجه را می‌شد اعلام کنیم ولی به دلیل شکایت‌های رسیده مجبور بودیم بررسی‌ها را دوباره تکمیل کنیم تا پاسخگوی شکایت ها هم باشیم و در واقع شکایت‌هایی که در طول این زمان واصل شده کار را به عقب انداخت.ممتازمنش تاکید کرد: امیدواریم به زودی نتیجه انتخابات انجمن پزشکان عمومی را اعلام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha