سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 59928
سلامت نیوز : بعضی از ما به غرغرو‌ها، سوهان روح می‌گوییم و ترجیح می‌دهیم از آنها فرار كنیم اما حتی با افراد غرغرو هم می‌توان تعامل خوبی برقرار كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ اولین قدم این است كه به آنها نگویید​، وای چقدر غر می‌زنی! با این كار او یك فرد غرغرو تلقی می‌شود و كارش رسمیت می‌یابد. در مقابل شكوه‌هایش نكات مثبت زندگی و ارتباط‌تان را بیان كنید و اگر احساس می‌كنید به شكلی اغراق شده همه چیز را سیاه می‌بیند آرام آرام به او بگویید كه به چه دلایلی در اشتباه است.برای گفت‌وگو، طرحی نو دراندازید.

به نیت آنان پی ببرید. قصد اصلی هركس از غر زدن آن است كه به نحوی به نیاز صحبت كردن خود پاسخ دهد.مردان باید متوجه باشند كه زنان احتیاج مبرمی به برآوردن نیازهای عاطفی‌شان دارند، برآوردن این نیاز بیش از برطرف كردن سایر نیازهایشان، برای آنان ارزشمند است. با همكلامی و گفت‌وگو با همسرتان به او كمك كنید تا براحتی احساسات منفی و نارضایتی‌اش را بیان كرده و از این طریق بار هیجانات منفی او را به سرعت كاهش دهید.به او حق بدهید و با او همدردی كنید و قضاوت و ذهن‌خوانی و بی‌حوصلگی را كنار بگذارید. در یك كلام در مقابل مشكلات در كنار او قرار بگیرد نه روبه‌روی او.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha