سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا دارو و غذا مشمول تحریم قرار نمی‌گیرد، گفت: این در حالی است که کشورهای غربی، در تحریم‌های یکجانبه، ملت ایران را در حوزه غذا و دارو محروم کردند.

علی کائیدی در گفت‌وگو با خانه ملت، با تکذیب انتشار مصاحبه‌ای از وی در یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور، مبنی بر اهدای خودروی ۵۰ میلیون تومانی بی کیفیت به نمایندگان از سوی مجلس شورای اسلامی، به ایراد توضیحاتی در این زمینه پرداخت وافزود: مصاحبه من درباره بی‌کیفیت بودن برخی تولیدات داخلی بوده و موضوع هدیه خودروی ۵۰ میلیون تومانی بی‌کیفیت به نمایندگان مطرح نبوده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هوشمند شده است، ادامه داد: تحریم بانک مرکزی از سوی غربی‌ها، نوعی قتل عام اقتصادی به شمار می‌رود،  در هیچ کجای دنیا دارو و غذا تحریم نیست در حالی که کشورهای غربی، ملت ایران را از استفاده از دارو و غذا محروم کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری اینکه رایزنی‌هایی بین مجلس، دولت و معاونت برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی برای رفع مشکلات دارو انجام شده است، متذکر شد: به طور حتم ما درتلاشیم تا مشکل دارو برطرف شود که البته ممکن است نتوان به طور کامل آن را رفع کرد.

وی، با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل سه قوه برای پیشبرد فعالیت‌های کشور، افزود: رهبری در فرمایشات خود به این مهم اشاره دارند که ما باید خود را از وابستگی برهانیم اما متاسفانه نتوانستیم به این خواسته رهبری به طور کامل جامه عمل بپوشانیم.

کائیدی، با تاکید بر بی‌کیفیت بودن برخی از تولیدات داخلی در کشور، افزود: مجلس خودرویی را برای رسیدگی امورات حوزه انتخابیه نمایندگان به همراه راننده در اختیار وکلا قرار داده بود که متاسفانه در حالی که این خودرو داخلی بوده اما کیفیت مطلوبی نداشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان، با انتقاد از وارونه جلوه دادن اخبار از سوی یکی از خبرگزاری‌ها، گفت: تمام صحبت‌های من نشان دهنده بی کیفیت بودن برخی از تولیدات داخلی بوده که این رسانه خبر را وارونه جلوه داده و تیتری استنباطی برای آن برگزیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha