سلامت نیوز : معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از توزیع 10 هزار سمعک برای رفع مشکلات معلولان میان استانهای مختلف کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

یحیی سخنگویی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به شرایط جامعه و تورم ایجاد شده طبیعتا وسایل کمک توانبخشی معلولان نیز با افزایش قیمت نسبت به قبل مواجه شده است.

وی گفت: اما به منظور رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه و معلولان یکسری تسهیلاتی از سوی سازمان بهزیستی برای آنان در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر نیز چون ما این تجهیزات را بصورت عمده خریداری می کنیم قیمت آن کمی پایین تر از حد معمول تمام می شود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: براساس برنامه ریزیهای انجام شده و به منظور تامین سمعک معلولان، بزودی با شرکت تولید کننده عراقی که محصولات خود را تحت لیسانس کشور‌های پیشرفته تولید می‌کند ، قراردادی را  امضا می کنیم .

به گفته وی، با این اقدام به طور حتم شرکت عراقی هزینه کمتری بابت سمعکها از ما دریافت می کند.سخنگویی گفت: در آینده ای نزدیک این سمعکهای تهیه شده میان استانها توزیع خواهد شد بطوریکه با این اقدام جامعه معلولان به سمت بی‌نیازی به سمعک حرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha