سلامت نیوز :معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای برنامه پزشک خانواده در سه استان دیگر کشور خبر داد و گفت: با توجه به این که با کمبود اعتبارات مواجه هستیم تلاش می‌کنیم این برنامه را به نحو احسن در کل کشور اجرایی کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر علیرضا مصداقی نیا، اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تلاش‌های زیادی برای اجرای برنامه پزشک خانواده می‌کنند و زیر ساخت‌های پزشک خانواده در دانشگاه‌ها آماده است و از جانب وزیر بهداشت حمایت‌های خوبی برای اجرای این برنامه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه معاونان بهداشتی که در هر فصل با حضور و مشارکت همه دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می شود، گفت: هدف تشکیل جلسه این است که ما وضعیت برنامه‌های کلان حوزه سلامت را به اطلاع معاونین بهداشتی برسانیم و مصوباتی را که در فاصله دو جلسه اتفاق افتاده به اطلاع آنها رسانده شود تا برای اجرای آن برنامه ریزی ها صورت گیرد.

در این جلسه همچنین مصوبات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی را به اطلاع معاونان بهداشتی دانشگاه‌ها می رسانیم و تقاضا کردیم که معاونان با جدیت تمام در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها بکوشند تا بتوانیم سلامت مردم را ارتقاء دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha