سلامت نیوز : معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وعده دولت برای جبران کمبود اعتبارات برنامه پزشک خانواده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ سید عبدالله عمادی با اشاره به اینکه در حال حاضر با مشکلات اعتباری در اجرای طرح پزشک خانواده روبرو هستیم، گفت: در این بخش دولت وعده داده است اعتبارات لازم را به ‌زودی پرداخت کند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت سازمان بیمه سلامت ایرانیان اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌های پیش‌بینی شده به طور منظم در حال اجراست و مشکلی در این بخش وجود ندارد.

عمادی به اجرای طرح پزشک خانواده در سطح کشور اشاره  کرد و گفت: طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده طرح پزشک خانواده با تعامل و همکاری وزارت بهداشت در حال اجراست ضمن اینکه بزودی این طرح در استانهای جدید رونمایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده می‌تواند مشکلات حوزه سلامت را برطرف سازد ضمن اینکه در حال حاضر وزارت بهداشت و رفاه در اجرای طرح پزشک خانواده با کمبود اعتبارات روبرو هستند که در این بخش دولت قول داده است اعتبارات لازم را تأمین کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جلسه چند روز گذشته این وزارتخانه با سرپرست جدید وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت اجرای طرح پزشک خانواده صورت پذیرفت که خوشبختانه توافقات خوبی نیز در این بخش وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha