سلامت نیوز :حجت‌الاسلام محمدرضا رائیجی در فراخوانی گردان بنت‌الهدی دامغان با اشاره به اهمیت نعمت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در قرآن آمده است که وقتی به شما نعمتی داده شده است، قدر بدانید و اگر چنین نشود، آن نعمت از شما گرفته می‌شود؛ بنابراین باید قدر نعمت جمهوری اسلامی ایران را بدانیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: به خاطر وجود این نعمت امروز ایران در تمام زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

وی افزود: برای اینکه بدانیم جمهوری اسلامی برای ما نعمت بوده است باید وضعیت ایران را در زمان قبل و بعد انقلاب مقایسه کنیم.رائیجی ادامه داد: انقلاب ما به دنبال ارزش‌های دینی و اسلامی بوده است و اینکه مردم زیر بار ظلم ستم نباشند و اصل انقلاب به دنبال فراگیر کردن اسلام بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت 40 درصد جمعیت شهری و 60 درصد جمعیت روستایی زیر خط فقر قرار داشتند و 55 درصد مردم از نعمت سواد بی‌بهره بودند.

وی تصریح کرد: اما اکنون رشد بی‌سابقه‌ای هم در زمینه تولید و هم در زمینه کسب علم داریم که به برکت وجود انقلاب اسلامی است.این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در دوران طاغوت افراد در وضعیت بسیار بدی زندگی می‌کردند نفت و گاز به طور رایگان در اختیار کشورهای دیگر قرار می‌گرفت.

رائیجی اضافه کرد: اما مردم ایران از آن بی‌بهره بودند آب آشامیدنی وجود داشت اما لوله‌کشی نبود حتی در آن دوران پزشکان خارجی در ایران بودند و مجال پیشرفت را به جوانان ما نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه میانگین سن مسئولان و دانشمندان هسته ای و هواپیماساز کشور جوان است، گفت: به یاری خدا و عنایت ویژه امام زمان(عج)، رتبه علمی کشور ایران بین کشورهای دیگر جهان به طور چشمگیری ارتقا یافته و به مرز خودکفایی رسیده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب عفت و حجاب را از جوانان گرفته بودند و اگر کسی هم می‌خواست با حجاب بیرون بیاید جرأت نداشت، گفت: اکنون جوانان عفت و عفاف دارند و همه آنها حامی و دوستدار ولایت و رهبری هستند وظایف همگان در این زمان حضور در صحنه‌ها با حفظ عفاف و حجاب است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha