چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 67846

سلامت نیوز : معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان انتقال خون به کمبود نیروی انسانی در سازمان انتقال خون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 2000 پست خالی در سازمان انتقال خون داریم.

دکتر محسن منشدی در گفت‌و گو با (ایسنا)، با اشاره به صدور دستور ریاست جمهوری مبنی بر استخدام 70 هزار نیروی بالینی در وزارت بهداشت، عنوان کرد: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه بایستی طی یک بازه زمانی پنج ساله، تعداد مشخصی نیروی انسانی که به بیش از 2000 نفر می‌رسد در سازمان انتقال خون ایران به استخدام دربیایند.

وی با بیان اینکه این نیاز در گروه‌های مختلف پزشکی و سایر رشته‌های مرتبط با انتقال خون وجود دارد، گفت: اکنون سه سال از بازه زمانی تعیین شده می‌گذرد و بکارگیری این تعداد از نیروها بایستی تا دو سال دیگر انجام شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان انتقال خون افزود: به طور دقیق مشخص نیست که سهم انتقال خون از 70 هزار نیرویی که بناست به استخدام وزارت بهداشت در بیایند، چقدر بایستی منتظر دستور و ابلاغ وزارت بهداشت بمانیم.

به گزارش ایسنا، پیش از این دکتر سعید صارمی، مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون به ایسنا گفته بود: برآورد نیروهای انسانی مورد نیاز جهت تعیین سهمیه استخدامی سازمان انتقال خون در برنامه پنجم توسعه 2634 مجوز است. این تعداد بر اساس طرح سطح بندی شبکه خون‌رسانی و تشکیلات پیشنهادی پایگاه‌های انتقال خون تدوین و جهت بررسی به وزارت متبوع ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha