در برنامه افق روشن رادیو سلامت مطرح شد:طرح ملی سلامت محور دادرس اسفند ماه در کشور اجرا می شود

سلامت نیوز : در برنامه افق روشن رادیو سلامت مطرح شد:طرح ملی سلامت محور دادرس اسفند ماه در کشور اجرا می شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت ، معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به طرح سلامت محور دادرس د ر مدارس کشور به برنامه افق روشن رادیو سلامت گفت:این طرح برای آماده سازی نوجوانان در شرایط سخت اجرا می شود.

علی منیری با بیان اینکه این طرح با هدف آموزش مهارت های امداد و نجات به دانش آموزان  اجرا می شود  افزود:طرح دادرس ویژه مقاطع  راهنمایی است.
معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر درباره هدف از تعیین  دانش آموزان مقطع راهنمایی  در اجرای طرح دادرس گفت:سازمان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش نوجوانان مقطع راهنمایی را با هدف ارتقای میزان و ضریب سلامت دانش آموزی انتخاب کرده است.
منیری آموزش هشت مهارت امداد و نجات به دانش آموزان را محور طرح دادرس عنوان کرد و گفت:آموزش ها توسط مربیان امداد و نجات به مربیان مدارس و از آن طریق به دانش آموزان  منتقل می شود.
وی  طرح دادرس را فاقد نمره درسی و کلاسی  دانست و افزود:در پایان آموزش های امداد و نجات /  مسابقه ای با هدف انتخاب بهترین دانش آموز امداد گر برگزار می شود که درآن بهترین دانش آموز امدادگر کشور معرفی خواهد شد.
معاون سلامت آموزش و پرورش نیز در گفت و گوی تلفنی با برنامه افق روشن در خصوص همکاری مشترک آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر د راجرای این طرح  به رادیو سلامت گفت:در طرح آموزشی 40 ساعته دادرس به نوعی دغدغه ترویج سلامت امداد و نجات در بین دانش آموزان مقطع  راهنمایی نهادینه می شود.
دکتر محمد چینیان افزود:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  طرح دادرس از نیمه اسفند ماه در سراسر کشور اجرایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha