سلامت نیوز :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به تعیین میانگین 18 درصدی تعرفه‌های درمان بخش دولتی گفت: با تعیین تعرفه‌های جدید بخش خصوصی و دولتی، این تعرفه‌ها در بیمارستان‌های پایلوت اجرا خواهد شد تا با ایجاد تعادل در تعرفه‌ها، نواقص سیستم جدید به حداقل برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ محمدحسن طریقت‌منفرد در حاشیه چهل و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه که امروز با حضور عباسی سرپرست وزات تعاون ، نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر، سازمان نظام پزشکی و غیره برگزار شد، افزود: تا زمانی که بتوانیم در بخش دولتی دین خود را درست به مردم ادا کنیم، اختلالی در روند کاری بخش دولتی و خصوصی رخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: چنانچه بخش دولتی خدمات رسانی درستی نداشته باشد، تقاضاها به بخش خصوصی سوق می‌یابد که نباید اینگونه باشد.

به گفته طریقت منفرد، لذا باید نخست بخش دولتی را تقویت کرد، این در حالیست که بخش خصوصی نیز باید تابع قانون باشد، در غیر این صورت سیستم نظارتی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سرپرست وزارت بهداشت همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد تعادل در تعرفه‌ها 30 سال بود که انجام نگرفته بود، گفت: با تعیین تعرفه‌های جدید بخش خصوصی و دولتی، این تعرفه‌ها در بیمارستان‌های پایلوت اجرا خواهد شد تا با ایجاد تعادل در تعرفه‌ها، نواقص سیستم جدید به حداقل برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha