سلامت نیوز : برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناسبت برگزاری هفته سلامت اعلام شد.

دکتر محمد رییس‌زاده در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت آمادگی خود را برای ارائه خدمات درمانی رایگان به هموطنان اعلام می‌کند، عنوان کرد:‌ کنترل فشار خون نمازگزاران در محل برگزاری نمازهای جمعه در سراسر کشور از جمله مصلای تهران در روز شانزدهم فروردین ماه از جمله برنامه‌های این سازمان هستند.

وی ادامه داد: سعی خواهیم کرد ایستگاه‌های ویزیت و کنترل فشار خون را هم در روز 16 و هم در روز 23 فروردین برپا کنیم. همچنین بسیج جامعه پزشکی با همکاری وزارت بهداشت اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در مصلای تهران خواهد نمود. برای این امر 11 یونیت دندانپزشکی در نظر گرفته شده است و 10 متخصص در کمپ‌های ارائه خدمت، حضور خواهند داشت.

ویزیت رایگان و سراسری پزشکان بسیجی در مطب‌ها

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اجرای طرح «ویزیت رایگان و کنترل فشارخون برای خانواده معظم شهدا» در هفته سلامت اظهار کرد: همچنین در این هفته پزشکان بسیجی سراسر کشور نیز اقدام به ویزیت رایگان و کنترل فشار خون در مطب‌های خواهند کرد.

رییس‌زاده همچنین از برپایی سه بیمارستان صحرایی در سه نقطه از کشور در طول هفته سلامت خبر داد و گفت: زمان و مکان برپایی این بیمارستان‌ها بزودی اعلام می‌شود.

رییس‌زاده افزود: ارائه سخنرانی‌های آموزشی درباره کنترل فشارخون و تأثیر آن در ایجاد بیماری‌های قلبی - عروقی بعد از اقامه نماز جماعت در مساجد و پایگاه‌های بسیج سراسر کشور و صعود پزشکان و پیراپزشکان به یکی از قلل مرتفع استان مربوطه از جمله دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در طول برگزاری هفته سلامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha