سلامت نیوز : غلامرضا حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی به طور همزمان در 19 حوزه و 18 شهر برگزار می شود و داوطلبان باید از ساعت 7:30 صبح در محل آزمون حضور داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: ساعت 8:45 درهای ورودی سالن های امتحانی بسته می‌شود و 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می‌شود و تا ساعت یک بعد از ظهر ادامه دارد.

حسن زاده در خصوص نحوه و زمان توزیع کارتهای ورود به آزمون گفت: داوطلبان می توانند از دوشنبه 2 اردیبهشت تا روز آزمون به محلهای مورد نظر مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه داوطلبان هیچ نگرانی در خصوص حفاظت از آزمون نداشته باشند، تأکید کرد: برای برگزاری این آزمون از تمام سخت افزارها و نرم افزارهای لازم استفاده شده ست و با تدابیری که دیده شده و همچنین هماهنگی مراجع ذیربط، آزمون در کمال صحت و دقت برگزار می‌شود.

حسن زاده گفت: کلید سؤالات آزمون 6 اردیبهشت بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: کلید آزمون جمعه 6 اردیبهشت بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از ساعت 18 روز تاریخ جمعه 2 اردیبهشت تا پایان دوشنبه 9 اردیبهشت اعتراضات خود را از طریق سایت سنجش به نشانی http://www.sanjeshp.ir  اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha