چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 72182
سلامت نیوز : برای کسب سلامت و موفقیت در زندگی لازم است که واقع بین باشیم و برخی از عادت ها را کنار بگذاریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ؛ در این مطلب  به چند راهکار برای کسب موفقیت اشاره می کنیم.

در روزهای تعطیل زیاد نخوابید؛پس از یک هفته پر مشغله، اغلب ما دوست داریم در روز تعطیل دیرتر از خواب بیدار شویم، فکر می کنیم اگر این کار را بکنیم خستگی ما از بین می رود در حالی که برعکس است. در واقع خوابیدن زیاد باعث ضعیف شدن حافظه در اولین روز کاری هفته می شود. بنابراین سر ساعت همیشگی بیدار شوید.

توقعات خود را پایین بیاورید؛نتایج تحقیقات نشان می دهد، برای داشتن زندگی موفق زناشویی باید همسری هم کفو خود انتخاب کنید.

خبرها را دنبال کنید؛از خبرهای مربوط به شغل خود مطلع باشید و آن را دنبال کنید تا از موضوعات جدید باخبر باشید.

مصرف ماهی را افزایش دهید؛نتایج تحقیقات نشان می دهد، مصرف ماهی هوش را بالا می برد. مواد غذایی حاوی میزان بالای امگا۳ توان افراد را برای انجام دادن کارهای ذهنی افزایش می دهد. بنابراین ماهی چرب از جمله ماکرو، تن، سالمون و... مصرف کنید.

هدف خود را تعیین کنید؛منتظر ماندن برای کسب موفقیت کافی نیست،لازم است فهرستی از خواسته های خود را آماده کنید، سپس راه های تحقق این اهداف را جویا شوید. تعیین زمان برای به دست آوردن اهداف، به شما کمک می کند تا متمرکز عمل کنید و انگیزه بیشتری داشته باشید.

دخل و خرجتان را مدیریت کنید؛برای کسب موفقیت بیشتر در زندگی داشتن قدرت و امنیت مالی، تا حدی اهمیت دارد. بنابراین اگر می خواهید پس انداز خود را افزایش دهید، بر نحوه خرج میزان پولی که وارد حساب شما می شود نظارت بیشتری کنید. فهرست خرید خود را همیشه یادداشت کنید تا به خرج های غیرضروری خود پی ببرید و جلوی آن را بگیرید. این امر باعث می شود تا بتوانید پول بیشتری را پس انداز کنید.

طی هفته ورزش کنید؛نتایج تحقیقات نشان می دهد ورزش در طول هفته شادابی ایجاد می کند و استرس را نیز کاهش می دهد.

اطلاعات خود را افزایش دهید؛در کلاس های مناسب ثبت نام کنید،این امر باعث تقویت مهارت و افزایش اطلاعات مربوط به شغلتان می شود.

آینده نگر باشید؛سرمایه گذاری به شما کمک می کند که در زندگی موفق تر باشید، پس هزینه های زندگی خود را پایین بیاورید. به عنوان مثال به جای ثبت نام در یک باشگاه در بالای شهر در یک باشگاه نزدیک منزل خود ثبت نام کنید. به جای خرید لباس های مارک دار و گران، لباس های معمولی با کیفیت خوب بخرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha