سلامت نیوز : محمد حسن‌نژاد امشب در جلسه شورای اداری مرند با تشکر از سفرهای استانی هیئت دولت اظهار کرد: حضور مستقیم رئیس جمهور در جمع مردم و از نزدیک مشکلات را بررسی کردن برای توسعه و آبادانی منطقه خیلی ارزشمند است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ وی با اظهار رضایت از عملکرد مسئولان ادارات و نهادهای دولتی افزود: با همدلی و تعامل برای پیشرفت شهرستان مرند و حل مشکلات مردم تلاش می‌شود تا در رفع مشکلات و ارائه هر چه بیشتر خدمات به مردم به وظیفه سنگین خود جامع عمل بپوشانیم تا راه برای قوت قلب مسئولان به منظور خدمت خالصانه هموار شود.

حسن‌نژاد با انتقاد از روند کند پیشرفت انتقال آب رودخانه ارس گفت: با وجود تامین اعتبار و فاینانس از سوی سرمایه‌گذار خارجی و با وجود آنکه با اجرایی شدن این طرح 60 درصد توسعه کشاورزی در استان حاصل شده و آب شرب شهر مرند، پنج شهر دیگر و 81 روستا تامین خواهد شد، فقط احداث ساختمان آن پیشرفت داشته است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان، مشکل بیمارستان مرند را جدی دانست و ضمن اشاره به اینکه ساختمان این مرکز بهداشتی مهم تکمیل شده، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل مشکلات جزیی از تجهیز این بیمارستان خودداری می‌کند.

براساس این گزارش، بیمارستان جدید شهرستان مرند قرار بود همزمان با سفر استانی رئیس جمهور توسط یکی از نمایندگان یا وزرا افتتاح شود اما به دلیل اینکه ساختمان آماده شده ولی تجهیز نشده بود، افتتاح نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha