مراسم رسمی رو نمایی از کیک بینگو پلاس ، کیک غنی شده با روی توسط شرکت دالین مهر ، بعد از ظهر روز گذشته جاری در برج میلاد تهران برگزار شد .

رونمایی از اولین کیک غنی شده با روی در برج میلاد
سلامت نیوز: مراسم رسمی رو نمایی از کیک بینگو پلاس ، کیک غنی شده با روی توسط شرکت دالین مهر ، بعد از ظهر روز گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد .

به گزارش سلامت نیوز ، این مراسم با حضوردكتر فضلی ، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ، مهندس سزاوار، رئیس هیئت مدیره شرکت دالین مهر، مهندس کریمی مدیر عامل شرکت دالین مهر، مهندس فخریان مدیر عامل شرکت گلرنگ پخش و مدیران عامل برخی از شرکت های گروه صنعتی گلرنگ ، دکتر فاضلی ، معاونت غذای سازمان غذا و دارو، مهندس فلاحتی دبیر انجمن صنایع روغن نباتی ایران ، مهندس خلیلی دبیر سابق این انجمن وجمعی از خبرنگاران برگزار شد .

در این مراسم دكتر فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ با اشاره به فواید بسیار روی برای بدن گفت :« در سال 92 حدود پنج تا ده درصد حجم بازار داخلی و خارجی كیك و كلوچه بازار به محصول بینگو پلاس تعلق خواهد گرفت».

به گزارش سلامت نیوز مهندس سزاوار تاکید کرد :« بازار ایران فضای مصرف کیک را دارد و توجه به این نکته مهم است که مصرف کیک های غنی شده فصل خاصی ندارد و در تمام فصول سال می توان از آن استفاده کرد ، این در حالی است که بسیاری از کیک های دیگر را به دلیل شکلاتی بودن نمی توان در فصول گرم سال استفاده کرد».

مهندس سزاوار ، رییس هیئت مدیره دالین مهر، خدمت به كودكان و نوجوانان این مرز و بوم را هدف تولید كیك غنی شده با روی دانست و گفت:« امیدواریم این محصول بتواند فقر ناشی از روی در كودكان و نوجوانان را جبران نماید».

در ادامه مراسم مهندس کریمی از غنی سازی دیگر محصولات شرکت دالین مهر با برند بینگوپلاس در آینده ای نزدیک و عرضه آن به بازار خبر داد و گفت:« کیک های غنی شده با کلسیم، ویتامین D، آهن و بتاگلوکان از  جمله محصولاتی هستند که با توجه به ضروری و حیاتی بودن تمامی این مواد برای انسان، به ترتیب اهمیت تولید و وارد بازار خواهیم کرد».

مهندس اورنگ، عضو هیئت مدیره شركت دالین مهر با اشاره به تفاوت كیفی محصولات دالین مهر با نمونه‌های مشابه ابراز داشت:«هرچه میزان روغن و تخم‌مرغ در كیك بالاتر برود و میزان آرد كمتر باشد كیك كیفیت بیشتری دارد و این میزان در محصولات بینگو بهترین نسبت را داراست ».

گفتنی است که انواع كیك شركت دالین مهر با دو برند Bingo و Renex تولید شده  است كه هریك دارای فرم ، طراحی و طعم كاملاً مجزا و متفاوتی میباشد. كیك  bingoدر سراسر كشور بطور انحصاری توسط شركت گلرنگ پخش توزیع میگردد.

شایان ذکر است که روی از جمله ریز مغذی هایی است که در تمام دوران زندگی، نقش مهمی در سلامت بدن ایفا می کند. نیاز بدن انسان به این ماده حیاتی بسته به گروه سنی و جنسیت افراد، متفاوت می باشد. برخی از فواید روی عبارتند از : کمک به شادابی و شفافیت پوست ،جلوگیری از ریزش مو ، افزایش قدرت ادراک و یادگیری، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن ،جلوگیری از پوکی استخوان و کمک به عملکرد بهتر سیستم گوارش و متابولیسم بدن .

طبق تحقیقات و آمار ارائه شده، متاسفانه فقر روی در تمامی کشورهای جهان مشاهده می گردد و ایران جزء کشورهایی است که در دسته فقر شدید روی قرار دارد. کیک بینگو پلاس به عنوان یک میان وعده خوشمزه و خاص که استفاده روزانه آن برای همه گروه های سنی امکان پذیر است، حامل مناسبی برای رساندن روی مورد نیاز بدن است. اغلب مواد غذایی مورد مصرف روزانه نمی توانند مقدار روی مورد نیاز بدن را به طور کامل تامین نمایند. با توجه به اینکه کیک بینگو پلاس حاوی روی و مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران می باشد، به عنوان مکملی ایده آل جهت تامین سلامتی و شادابی تمامی گروه های سنی پیشنهاد می گردد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha